شناسهٔ خبر: 26672812 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

وضعیت سرنوشت رفیعی در گرو تصمیم برانکو

سروش رفیعی در جلسه ای با برانکو قرار است وضعیت خود را در نیم فصل اول مشخص کند.

صاحب‌خبر -

 به  گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سروش رفیعی چند روز پیش بعد از توافق نهایی با گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس قراردادی به مدت یک سال و نیم با سرخپوشان پایتخت منعقد کرد. البته با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم است بنابراین رفیعی باید در نیم فصل اول به تیم دیگری بپیوندد تا بعد از پایان محرومیت بتواند برای پرسپولیس بازی کند. 

در ابتدا گفته شد که رفیعی با مسئولان باشگاه پیکان به توافق رسیده است تا در نیم فصل اول در این تیم بازی کند اما این بازیکن بر سر مبلغ قرارداد با پیکانی ها به تفاهم نرسیده است و وضعیت این بازیکن هنوز مشخص نیست. 

حسین خبیری مشاور سرپرست باشگاه پرسولیس درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما به علت محرومیت نمی توانیم از سروش رفیعی در نیم فصل اول استفاده کنیم بنابراین این بازیکن قرار است در جلسه ای با برانکو صحبت کند تا تصمیم نهایی خود را درباره تیمی که باید در آنجا بازی کند را بگیرد. تمرینات تیم از روز یکشنبه در ورزشگاه کاظمی برگزار می شود و سروش هم قرار است با حضور در محل تمرین با برانکو درباره تیم آینده اش مذاکره کند. 

او بیان کرد: به هر حال سروش رفیعی بازیکن بزرگی است و پیشنهادهای خوبی هم از چند تیم داشت اما به قولش عمل کرد و به پرسپولیس پیوست و این بازیکن بعد از جلسه با برانکو درباره تیمی که در نیم فصل باید در آنجا بازی کند تصمیم می گیرد. 

خبیری در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنانی همانند ترابی و رفیعی با پشتکار و درایت مدیریت و برانکو جذب شدند و یکی از بهترین فصول نقل و انتقالات خود را با به خدمت گرفتن بازیکنان شاخص سپری کردیم. 

بیشتر بخوانید: 

رفیعی به پرسپولیس پیوست

گرشاسبی: با سروش رفیعی به توافق رسیدیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما