شناسهٔ خبر: 26672389 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: شفا آنلاین | لینک خبر

8 ترفند خانگی برای جلوگیری از ریزش مو

ممکن است افراد در رژیم های لاغری سخت در مدت زمانی کوتاه بخش قابل توجه از اضافه وزن خود را کم کنند اما این کاه وزن سریع عوارض متعددی برای سلامتی فرد به دنبال دارد

صاحب‌خبر -
شفا آنلاین>سلامت>کم پشت شدن و ریزش مو یکی از مشکلاتی است که زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما با راهکار‌هایی ساده می‌توان از این عارضه جلوگیری کرد.

به گزارش شفا آنلاین، ممکن است افراد در رژیم های لاغری سخت در مدت زمانی کوتاه بخش قابل توجه از اضافه وزن(Overweight) خود را کم کنند  اما این کاه وزن سریع  عوارض متعددی برای سلامتی فرد به دنبال دارد.

براساس برخی تحقیقات انجام شده ویتامین D یکی از نکات کلیدی موارد  برای حیات موهای شما است و به نظر می‌رسد افزایش ذخیره‌ ویتامین دی موهای شما را بازمی‌گرداند.

در اکثر مواقع ریزش مو ارثی است و این درحالی‌ است که نازک شدن و کم شدن موها می‌تواند علل مختلفی از بیماری تیروئید(Thyroid) گرفته تا فقر آهن داشته باشد که در معاینات پزشکی علت دقیق قابل شناسایی است.

به طور ویژه، بعضی از عوامل در کم پشتی مو شامل  استرس بیش از حد، فشار، کمبود مواد مغذی، تعادل نداشتن هورمونی، آلرژی‌ها، آلودگی، مواد شیمایی مضر موجود در محصولات بهداشتی، وراثت یا نداشتن برنامه‌ی روتین مراقبت از مو است و  توصیه‌های مفیدی درباره‌ ترفندهای پرپشت کردن طبیعی مو در سریع ترین زمان ممکن وجود دارد  که به معرفی آن می پردازیم.

هشت راهکاری که برای جلوگیری از صدمه مو باید به آن توجه کنید در این اینفوگرافی مورد توجه قرار گرفته است.


نظر شما