شناسهٔ خبر: 26671118 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

کارلوس کی‌روش و الجزایر: بسیار محتمل

صاحب‌خبر -

به نوشته این سایت، بعد از اینکه وحید حلیلهوزیچ گزینه اول سرمربی گری این کشور اعلام کرد: "صادقانه بگویم هنوز تصمیم خودم را نگرفته ام. منتظرم چون پیشنهادهای زیادی دارم و باید انتخاب درستی بکنم. قبل از اینکه تصمیم بگیرم و آن را اعلام کنم باید بیشتر فکر کنم."، خیرالدین زتچی رئیس فدراسیون الجزایر به دنبال نقشه B رفته و به چند دلیل می توان حضور کی روش در الجزایر را بسیار محتمل دانست.


اول اینکه کی روش در حال حاضر یک مربی آزاد و بدون قرارداد محسوب می شود چون قراردادش با ایران تا انتهای جام جهانی اعتبار داشت و به گفته لوبوتور خیرالدین زتچی از طریق مدیربرنامه های وی پیشنهاد قراردادی چهارساله به کی روش داده است.


کورکف هم که از وی به عنوان یکی از گزینه ها یاد می شد با باشگاه الغرافه به توافق رسیده و "کارلوس کی روش که هم اکنون از کامرون نیز پیشنهاد دریافت کرده می تواند به دلیل فاصله کوتاه و پرواز یک ساعته تا لیسبون، کار در الجزایر را ترجیح دهد".


این سایت با یادآوری اینکه فدراسیون فوتبال الجزایر در گذشته ای نه چندان دور به عقد قرارداد با این مربی پرتغالی نزدیک بوده نوشته است: "زتچی شانس آخر خود را با حلیلهودزیچ امتحان خواهد کرد ولی بیش از این منتظر پیدا کردن جانشین برای رباح ماجر که 9 ماه است مسئولیت این تیم را به عهده دارد نخواهد ماند چون دیدار مهم با عقرب های گامبیا در راه است".

برچسب‌ها:

نظر شما