شناسهٔ خبر: 26670240 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آرتور ملو: پوشیدن پیراهن بارسلونا رویای کودکی‌ام بود؛ مقایسه شدن با ژاوی و اینیستا افتخار است

مهدی آزادی

ملو به تفاوت مهم بارسا و گرمیو که ذهنیت است هم واقف است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - آرتور ملو، هافبک برزیلی و جدید بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی معارفه‌اش شرکت کرد.

به گزارش mundodeportivo، ملو به خبرنگاران گفت:

روز به خیر همگی. از اینکه چنین لحظاتی را تجربه می‌کنم، بسیار خوشبختم. پوشیدن پیراهن بارسلونا رویای کودکی بود. می‌توانید تصور کنید چقدر خوشحالم که می‌توانم در بارسا بازی کنم. امروز شادترین و بهترین روز زندگی من است و امیدوارم موفقیت‌های زیادی در بارسا کسب کنم.

پست من؟ این سوال را باید مربی جواب بدهد. بارها بازی بارسا را دیده‌ام و می‌توانم در خط میانی تیم به میدان بروم. اما کاری را انجام خواهم داد که مربی از من بخواهد. اینکه گفته می‌شود من DNA بارسا را دارم، مایه خوشحالی است. سبک بازی مشخصی دارم و به تیمی آمده‌ام که در کنار بازیکنان بسیار بزرگی بازی خواهم کرد. قطعا کار سختی خواهم داشت اما تلاش می‌کنم از لحظات سختم درس بگیرم.

مقایسه شدن با دو اسطوره چون ژاوی و اینیستا مایه افتخار است. علاقه‌ام به این دو را پنهان نمی‌کنم. ژاوی و اینیستا را همواره تحسین کرده‌ام. اما مقایسه شدن با این دو ستاره مرا تحت تاثیر قرار نخواهد داد. من آرتور هستم و وظیفه دارم به مردم نشان دهم چرا اینجا هستم. اینیستا و ژاوی برای من مثل یک الگو و آینده هستند. همین حالا هم چیزهایی از سبک بازی بارسا می‌دانم و البته خبر دارم که ذهنیت این باشگاه با گرمیو کاملا متفاوت است. بارسا متفاوت از بقیه بازی می‌کند اما چون سبکش سال‌ها است همین است و من هم مدت‌ها است دنبالش می‌کنم، همین حالا هم چیزهایی می‌دانم.

خیلی خوشحالم که پیراهن بارسلونا را بر تن می‌کنم. تقریبا بازی همه برزیلی‌ها در بارسا را دیده‌ام و همیشه دوست داشتم من هم روزی این پیراهن را بپوشم.

هنوز فرصت نکرده‌ام با مربی حرف بزنم. احتمالا امشب این اتفاق رخ می‌دهد البته مطمئن نیستم.

نرفتن به جام جهانی مایه تاسف بود چون واقعا دوست داشتم در روسیه باشم. اما بارسا به من کمک خواهد کرد تا به تیم ملی دعوت شوم.

نظر شما