شناسهٔ خبر: 26670143 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کاراته قهرمانی آسیا - اردن؛

کاراته کاهای ایران حریفان خود را شناختند

آئین قرعه کشی رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا برگزار شد و طی آن کاراته کاها ایران رقبای خود را دو دو بخش کاتا و کومیته شناختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات فردا جمعه با حضور ۲۹۳ کاراته کا از ۱۷ کشور به میرانی اردن در امان آغاز می شود و کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند. بر همین اساس  نگین باقری در کاتای انفرادی بانوان دور نخست به مصاف «آدا وونگ»از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی با برنده هنگ کنگ و چین پیکار می کند. 

در کومیته انفرادی در  وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا بهمنیار ابتدا به مصاف « سوکی جانا» از کویت می رود  و در صورت برتری با برنده اندونزی و قزاقستان خواهد رفت. طراوت خاکسار در وزن۵۵- کیلوگرم با «لانچ ترانگ» از ویتنام و در صورت برنده شدن با نفر پیروز دیدار کره و ژاپن پیکار می کند. 

شمیا آل سعدی در وزن ۶۱- کیلوگرم ابتدا به مصاف با «سامان مالی» از سری لانکا می رود و در صورت برتری به دیدار برنده تایلند و ویتنام خواهد رفت. در وزن ۶۸-کیلوگرم، مبینا کاویانی با «هدی جابر» از اردن و در صورت برتری با برنده فلسطین و ازبکستان پیکار می کند. حمیده عباسعلی هم در وزن ۶۸+ کیلوگرم با «دسینتا راکاوونی» از اندونزی و در صورت پیروزی با حریفی از هند دیدار می کند.

در کاتای تیمی، تیم کشورمان با ترکیب شادی جعفری، الناز تقی پور و نجمه قاضی زاده ابتدا با تیم سری لانکا و در صورت پیروزی با تیم مالزی مبارزه می کند. بانوان کشورمان در کومیته تیمی ابتدا به مصاف هند رفته و سپس با برنده چین تایپه و ماکائو مبارزه می کنند. ، پگاه زنگنه، حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی ترکیب تیم کشورمان را تشکیل می دهند.

در بخش مردان و در کاتای انفرادی، امیربهادر تدین ابتدا به مصاف «دلوس سانتوس» از کویت و در صورت پیروزی با کاتاروی هندی پیکار می کند. مجید حسن نیا در کومیته انفرادی و در وزن ۵۵- کیلوگرم در گام نخست به مصاف «لوک چئونگ» از هنگ کنگ می رود و در صورت پیروزی با نماینده مالزی مبارزه می کند.

امیرمهدیزاده در وزن ۶۰- کیلوگرم کار خود را از مبارزه با «یوگو کوزاکی» از ژاپن آغاز می کند و  در صورت برتری به مصاف نماینده اندونزی می رود. در وزن ۶۷-کیلوگرم، امیررضا میرزایی با «دوی گویین» از ویتنام و در صورت پیروزی با چین پیکار می کند. علی اصغرآسیابری در وزن ۷۵-کیلوگرم دور اول استراحت دارد و سپس با برنده کره و هنگ کنگ مبارزه می کند. در وزن ۸۴-کیلوگرم، مهدی خدابخشی با «شوان مجید» از عراق مبارزه می کند و در صورت پیروزی در مبارزه دوم به مصاف «ریوتارو آراگا» کاراته کای عنوان دار ژاپن خواهد رفت. صالح اباذری هم در وزن ۸۴+کیلوگرم بعد از یک دور استراحت به دیدار برنده قزاقستان و تایلند می رود.

در کاتای تیمی، تیم کشورمان با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند پس از استراحت در دور اول، دور دوم با برنده سری لانکا و هند دیدار می کند. در کومیته تیمی هم ایران ابتدا با چین تایپه و در صورت پیروزی با تیم پاکستان دیدار خواهند کرد. ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، سامان حیدری، کیوان بابان، صالح اباذری و مهدی خدابخشی در ترکیب تیم کشورمان در کومیته تیمی حضور خواهند داشت. 

این دوره از مسابقات به مدت دو روز در اردن برگزار خواهد شد.

نظر شما