شناسهٔ خبر: 26664470 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح مطرح کرد

امنیت اجتماعی، از ارکان حقوق شهروندی

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌نیوز،سردار زاده کمند خطاب به افسران و درجه‌داران یگان ویژه افزود: شما عزیزان دارای ارزش‌های انسانی و معنوی هستید که همواره در جهت بهبود وضعیت امنیت برای توسعه، آرامش و آسایش شهروندان در سطح کشور جان‌فشانی می‌کنید. به همین دلیل جایگاه رفیع شما در بین مردم ارزشمند و قابل احترام است.

وی با اشاره به توانمندی و اقتدار یگان ویژه در بین نیروهای مسلح در حفظ و صیانت از مرز و بوم ایران اسلامی بیان داشت: بی تردید هیچ عنصری برای پیشرفت، توسعه، تکامل جامعه و شکوفایی استعدادها، مهم‌تر از عنصر امنیت و تامین آرامش در جامعه نیست و توسعه، خلاقیت و تحرکات اجتماعی در هرجامعه‌ای نیز بدون امنیت امکان پذیر نخواهد بود.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه آمادگی همیشگی یگان ویژه را پشتوانه‌ای محکم برای ارتقا بیش از پیش در راستای برقراری نظم و امنیت مردم و کشور دانست و گفت: یگان ویژه با تغییر رویکرد به جامعه محوری، در سال‌های اخیر توانسته از بسیاری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های بالقوه اجتماعی موجود در تولید، حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان بهره گیرد و موفق‌تر عمل کند و به یک نیروی ارزشی و مردمی تبدیل شود.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرپرست هیئت بازرسان ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با تقدیر و تشکر از حضور مقتدرانه و با صلابت تک تک کارکنان یگان ویژه در عرصه‌های مختلف  و ماموریت‌های محوله، عنوان کرد: یگان ویژه در سراسر کشور با استفاده از دانش نظامی بومی خود ادامه مسیر می‌دهد و با تکیه بر سه عنصر  روزآمدی، آمادگی و توان بالای رزمی که از ضروریات اصلی و مهم این یگان محسوب می‌شود توانسته همچنان زبانزد، پیشتاز و قوت قلب مردم باشد.

وی در پایان از امنیت اجتماعی به عنوان یکی از ارکان حقوق شهروندی یاد کرد و گفت: تحقق امنیت پایدار همواره نیازمند شناخت و اتخاذ راهبردهای اجتماعی و فرهنگی موثر دارد. الحمدلله یگان ویژه ناجا توانسته با اقدامات فرهنگی، اجتماعی و رفتار مقتدرانه توام با احترام و مردمی بودن زبانزد عام و خاص باشد.

 

منبع:ایسنا

نظر شما