شناسهٔ خبر: 26663589 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تاکید استاندار لرستان برضرورت ساماندهی جذب نیرو در ادارات و نهادها

استاندار لرستان، با اشاره به تخطی برخی ادارات از قانون های حوزه اشتغال، گفت: باید ضابطه ای برای جذب نیروهای شرکتی اتخاذ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سید موسی خادمی، استاندار لرستان امروز(21 تیر) در جلسه شورای اداری استان، گفت: برخی از ادارات و نهادها در استخدام نیروی بخشی از قوانین را رعایت نمی کنند.

 

وی افزود: بکار گیری نیروهای شرکتی خارج از آزمون یکی از این موارد است که با توجه به ماندگاری این نیروها، موجب می شود برخی به ادارات و نهادها بدون آزمون وارد شوند.

 

خادمی، افزود: عدم توجه ادارت و نهادها در بکار گیری  ایثارگران از مواردی است که برخی ادارات و نهادها این قانون را رعایت نمی کنند.

 

استاندار لرستان، افزود: برای رفع این مشکلات اتخاذ ضابطه ای برای ادارت و نهادها بویژه در حوزه جذب نیروهای شرکتی ضروری است.

 

وی همچنین در ادامه به رویکرد دولت در افزایش سهم استخدامی بانوان خبرداد و افزود: همچنین تلاش شده است در سمت مدیرکل های استان، معاونت فرماندری ها و بخشداری ها از توان بانوان بهره گرفته شود.

 

خادمی، در ادامه به وضعیت پرداخت حقوق کارکنان در استان اشاره کرد و افزود: بی عدالتی در پرداخت حقوق بین دستگاه ها وجود دارد که باید اصلاح شود.

 

استاندار لرستان، با اشاره به اینکه در برخی استان های مشابه استان لرستان کارکنان مبلغی به عنوان بدی آب و هوا می گیرند، افزود: این مهم در استان به رفم دارا بودن این ویژگی رعایت نمی شود که باید رفع شود.

نظر شما