شناسهٔ خبر: 26658587 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

نگرانی، حالا در کوچه پرسپولیس

بیرانوند و امیری لژیونر می شوند

صاحب‌خبر - درخشش در بازی های تیم ملی در مسابقات جام جهانی، وحید امیری و علیرضا بیرانوند را در آستانه لژیونر شدن قرار داده است.
به گزارش وب سایت نود، علیرضا بیرانوند جزو بازیکنانی بود که در جام جهانی درخششی در خور داشت؛ مهار پنالتی کریستیانو رونالدو و آمادگی خوب بیرانوند در مسابقات جام جهانی باعث شده تا حالا پیشنهادات متعددی به دست این بازیکن برسد. گلر ملی‌پوش پرسپولیس که البته هنوز با این تیم قرار دارد، حالا ساز جدایی کوک کرده و ظاهرا پیشنهاد وسوسه کننده فنرباغچه ترکیه، وی را در دوراهی قرار داده است.
رسانه‌ها خبر داده اند پیشنهاد ۲ تا ۳ میلیون یورویی فنرباغچه باعث شده تا بیرانوند برای مذاکره راهی ترکیه شود. گلر ملی پوش پرسپولیس بعد از فصل خوبی که با این تیم داشت و کسب عنوان قهرمانی، حالا می خواهد طعم لژیونر شدن را هم بچشد.
از سوی دیگر، وحید امیری که قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده هم دیگر بازیکنی است که گفته می شود قصد جدایی از این تیم را دارد. امیری هم از ترکیه و الیته قطر پیشنهاد جدی دارد و او هم مثل بیرانوند می خواهد بازی در خارج از ایران را تجربه کند.
نکته جالب اینکه با وجود ناراحتی هواداران پرسپولیس از این اتفاق، جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی احتمالی این دو بازیکن گفته است: امیری بازیکن بزرگ و با اخلاقی است که ما واقعا به حضور او نیاز داریم، اما اگر موقعیتی پیش بیایید که به خارح از کشور برود باعث افتخار ما و پرسپولیس می‌شود. واقعا اگر امیری بخواهد به تیمی برود که باعث افتخار پرسپولیس شود من ناراحت نمی‌شوم. او وضعیت نهایی بیرانوند را هم اینگونه توضیف کرد: بیرانوند با باشگاه قرارداد دارد. این مسئله‌ای طبیعی است که تیم‌های خارجی بازیکنان پرسپولیس را بخواهند. باعث افتخار ما است که بیرانوند در تیم‌های بزرگ دنیا بازی کند، چون یکی از منابع درآمد باشگاه ترانسفر بازیکنان به تیم‌های خارجی است. وقتی بازیکنی از پرسپولیس به تیم‌های خارجی برود نام پرسپولیس در فوتبال جهان زنده می‌شود.

نظر شما