شناسهٔ خبر: 26657911 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کرواسی 2-1 انگلیس؛

پایان تلخ سه‌شیرها در سرزمین تزارها/ شطرنجی‌ها به فرانسه رسیدند

تیم ملی کرواسی با برتری مقابل انگلیس حریف فرانسه در فینال جام جهانی 2018 روسیه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی کرواسی در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 به مصاف انگلیس رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر یک مقابل حریف خود به پیروزی برسد و حریف فرانسه در بازی فینال شد.

تیم فوتبال انگلیس بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برتری برسد. سه شیرها در دقیقه 5 توسط کیرن تریپر به گل رسید. خطایی که مودریچ در پشت محوطه جریمه روی دله آلی مرتکب شده بود را کیرن تریپر با شوت فنی استثنایی به کنج دروازه کرواسی و دور از دستان سوباسیچ فرستاد تا انگلیس خیلی زود با یک گل پیش بیافتد.

کرواسی برای رسیدن به گل همه تلاش خود را به کار برد اما نتوانست دروازه تیم حریف را باز کند و این دیدار در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به نفع انگلیس به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم ملی فوتبال  کرواسی به سمت دروازه حریف تمرینات خود را بیشتر کرد اما با دفاع مستحکم انگلیس مواجه شد. انگلیس چند موقعیت خوب برای گلزنی داشت اما نتوانست به گل دوم برسد. کرواسی که دست از حملات خود بر نداشت توانست در دقیقه 68 به گل برسد. سانتر دقیق ورسالیکو از جناح راست زمین با ضربه عالی و نمایشی پریشیچ از محوطه 6 قدم وارد دروازه انگلیس شد تا کروات را به تساوی برساند.

تا پایان بازی هر دو تیم برای رسیدن به  گل تلاش کردند اما این دیدار با تساوی یک_یک به پایان رسید. برای مشخص شدن رقیب فرانسه در فینال،  هردو تیم در وقت‌های اضافه همه تلاش خود را به کار بردند تابه گل برسند کرواسی که بازی را منطقی تر پیگیری می‌کرد توانست در دقایق پایانی به گل پیروزی برسدـ در دقیقه 109 ارسال پیواریچ از جناح چپ با دفع ناقص پیواریچ همراه شد که پاس پریشیچ با ضربه سر به پشت مدافعان انگلیس را مانژوکیچ با فرار عالی و ضربه تک ضرب تبدیل به گل کند. این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع کرواسی به پایان رسید.

گل‌ها: تریپیر(5) انگلیس-پریشیچ(68)، مانژوکیچ(109)کرواسی-

داور: جنید چاکر از کشور ترکیه

اخطارها: مانژوکیچ، ربیچ(کرواسی)-واکر(انگلیس).

ترکیب تیم ملی کرواسی:

 سوباچیچ، ورسالیکو، استرینیچ، لوورن، ویدا، راکیتیچ، مودریچ، بروزویچ، پریسیچ، ربیچ(101_کراماریچ) و مانژوکیچ.

ترکیب تیم ملی انگلیس:

 پیکفورد، استونز، واکر، مگوایر، تریپیر، یانگ(90-دنی روز)، لینگارد، هندرسون(97-دایر)، دله الی، کین و استرلینگ(73-رشفورد).

نظر شما