شناسهٔ خبر: 26653943 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هواداران به شایعات توجه نکنند؛

افتخاری: موافق انتقال حسینی نیستیم/تیام و جپاروف به ترکیه می روند

مدیرعامل استقلال در گفت و گویی به توضیح درباره شرایط اخیر استقلال پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید رضا افتخاری  خطاب به هواداران باشگاه گفت: از هواداران عزیز می خواهم تا مانند همیشه هوشیار باشند و به شایعاتی که از منبع مشخص برای بر هم زدن آرامش باشگاه منتشر می شود، توجه نکنند و اجازه دهند باشگاه در آرامش به وظایف خود عمل کند. در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر استعفای مدیرعامل و جدایی تعدادی از بازیکنان یا جذب بازیکنان مصدوم مطرح شد که در این باره مواردی را برای روشن شدن ذهن هواداران توضیح می دهم.

وی افزود: تنها قرارداد ما با آقای دانشگر نهایی و اجرایی شده است زیرا این قرارداد با تاییدیه معاونت پزشکی همراه بوده است. دیگر قراردادها بعد از تایید کادر پزشکی اجرایی خواهد شد. البته آقای توفیقی با بازیکنان به توافق رسیده اند اما اجرایی شدن هر قرارداد مشروط به تاییدیه پزشکی است.

سید رضا افتخاری در ادامه درباره وضعیت مجید حسینی خاطر نشان کرد: ایشان با وکیل خود به باشگاه مراجعه نمود و در خواست کرد تا اگر پیشنهاد خوبی داشت، ما با جدایی او موافقت کنیم.

در پاسخ به درخواست ایشان به او اعلام کردیم که باشگاه استقلال بیش از هر باشگاه دیگری به حسینی نیاز دارد و به هیچ وجه موافق انتقال او نیست. بر اساس قرارداد نیز ایشان یک سال دیگر باید در استقلال حضور داشته باشند و با ما قرارداد دارند.

افتخاری درباره شرایط جپاروف و تیام خاطر نشان کرد: در چند روز اخیر باشگاه پیگیری لازم را برای قرارداد این دو بازیکن انجام داده است. بنا به درخواست مدیر برنامه این دو بازیکن، به دنبال فراهم کردن پیش قرارداد آنها هستیم و در صورت پرداخت، بازیکنان برای اضافه شدن به اردوی تیم، به ترکیه سفر می کنند.

افتخاری در ادامه صحبت های خود درباره روزبه چشمی عنوان کرد: امروز با مدیربرنامه های روزبه چشمی صحبت کردم. ایشان گفتند آقای چشمی برای مرخصی به قطر رفته و فردا به ایران باز می گردد. او به ما گفت روزبه با توجه به اینکه با استقلال قرارداد دارد و خودش هم به تیم استقلال علاقه دارد، بنابر این تا پایان قراردادش با استقلال به هیچ تیمی نخواهد رفت.

مدیرعامل استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: در پیام های قبلی به هواداران عزیز اعلام نمودم که مذاکرات با بازیکنان کاملا محرمانه می باشد و در صورت نهایی شدن به اطلاع همه خواهد رسید و باز هم تکرار می کنیم به شایعات توجه نکنید. باشگاه شبانه روز پیگیری عقد قراردادهای جدید با بازیکنان مد نظر باشگاه است. خوشبختانه در سال جاری بازیکنان خوب و آینده دار با قرارداد بلند مدت جذب باشگاه شدند تا استقلال همچنان آکادمی بازیکن سازی خود را فعال نگه دارد و بازیکنانی مانند آنهایی که اکنون برای هواداران از اهمیت بالایی برخوردار هستند، پرورش و به فوتبال معرفی کند.

سید رضا افتخاری در ادامه صحبت های خود افزود: سه کار عمده و اساسی انجام دادیم؛ جوانگرایی در تیم بزرگسالان، تقویت تیم های پایه و پرداخت بدهی های باشگاه که در خصوص موضوع بدهی ها به زودی باشگاه لیست تمام پرداختی ها که از ده سال قبل طلب داشتند را جهت اطلاع هواداران اعلام می کند.

ادامه صحبت های مدیرعامل استقلال با هشدار به افرادی بود که قصد لطمه زدن به آرامش هواداران را داشتند؛ افتخاری در ادامه تصریح کرد: افرادی که این روزها آتش بیار معرکه شدند و برای مایوس کردن هواداران تمام توان خود را بسیج کردند بدانند که سال قبل نیز این فعل را انجام دادند و نتیجه آنها پایانی درخشان برای تیم بود و بهتر است امسال این کار را تکرار نکنند. بخش عمده مشکلات باشگاه به خود آنها باز می گردد که در حال حاضر باشگاه را به چالش کشیده و ما باید درآمد خود را صرف بدهی های آنها کنیم که برای ما یادگار باقی مانده است.

افتخاری در ادامه عنوان کرد: هیات مدیره باشگاه استقلال با قدرت به کار خود ادامه می دهد و اینگونه تحرکات در رسانه ها و فضای مجازی خللی در اراده ما وارد نخواهد کرد. آنهایی که منافعشان این روزها به خطر افتاده با هماهنگی برخی دلالان محترم به معاونت ورزشی باشگاه استقلال، آقای توفیقی ناجوانمردانه حمله می کنند. در صورتیکه ایشان حافظ منافع باشگاه است و اجازه نمی دهد که از نام بزرگ باشگاه استقلال و احساسات هواداران سو استفاده شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بنابر این هواداران عزیز فریب افرادی که می خواهند از باشگاه سو استفاده کنند را نخورند. من شاهد بودم که ایشان به صورت شبانه روزی و تا پاسی از شب در حال انجام مذاکره و انعقاد قرارداد بود و کلیه بازیکنان نیز از سوی ایشان با درخواست سرمربی جذب شدند.

افتخاری در پایان گفت: هدف مدیریت باشگاه حفظ و تقویت تیم است. بنابر این در این امر مهم از هواداران انتظار داریم از تیم استقلال حمایت کنند و به سخنان افرادی که میلیاردها ریال برای باشگاه بدهی گذاشتند، توجه نکنند و اجازه ندهند با احساسات پاک آنان بازی شود.

 

نظر شما