شناسهٔ خبر: 26653722 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتخاری: با پرداخت بدهی ها، خطری از سوی AFC استقلال را تهدید نمی‌کند

مدیرعامل استقلال اعلام کرد که بخشی از بدهی‌های این باشگاه که می‌توانست در AFC برای استقلال دردسر ساز و موجب حذف این تیم شود، پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از باشگاه استقلال، سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که بخشی از بدهی‌های این باشگاه که می‌توانست در AFC برای استقلال دردسر ساز و موجب حذف این تیم شود، پرداخت شد.

سید رضا افتخاری با اعلام این خبر به سایت باشگاه استقلال گفت: در چند روز گذشته باشگاه با تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار بخش عمده‌ای از طلب بازیکنان سال‌های گذشته را پرداخت و با آن‌ها تسویه حساب کرد. بنابر این دیگر هیچ خطری، از سوی AFC تیم استقلال را تهدید نمی‌کند.

او ادامه داد: این موضوع از کار‌های بزرگی بود که به آن با توجه به درخواست هواداران اهمیت زیادی دادیم و همواره در دستور کار باشگاه قرار داشت. شاید کار‌هایی که در باشگاه انجام می‌شود، به چشم نیاید، اما بسیار حائز اهمیت است و اهمیت آن بیشتر از جذب بازیکنان محسوب می‌شود.

افتخاری خطاب به هواداران گفت: از هواداران عزیز می‌خواهم تا مانند همیشه هوشیار باشند و به شایعاتی که از منبع مشخص برای بر هم زدن آرامش باشگاه منتشر می‌شود، توجه نکنند و اجازه دهند باشگاه در آرامش به وظایف خود عمل کند. در هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر استعفای مدیرعامل و جدایی تعدادی از بازیکنان یا جذب بازیکنان مصدوم مطرح شد که در این باره مواردی را برای روشن شدن ذهن هواداران توضیح می‌دهم.

قرارداد ما با دانشگر نهایی و اجرایی شده است

او افزود: تنها قرارداد ما با دانشگر نهایی و اجرایی شده است، زیرا این قرارداد با تاییدیه معاونت پزشکی همراه بوده است. دیگر قرارداد‌ها بعد از تایید کادر پزشکی اجرایی خواهد شد. البته توفیقی با بازیکنان به توافق رسیده ، اما اجرایی شدن هر قرارداد مشروط به تاییدیه پزشکی است.

باشگاه استقلال با جدایی حسینی موافق نیست

مدیرعامل استقلال در ادامه درباره وضعیت مجید حسینی خاطر نشان کرد: او با وکیل خود به باشگاه مراجعه و در خواست کرد تا اگر پیشنهاد خوبی داشت، ما با جدایی او موافقت کنیم و ما در پاسخ به درخواست این بازیکن به او اعلام کردیم که باشگاه استقلال بیش از هر باشگاه دیگری به حسینی نیاز دارد و به هیچ وجه موافق انتقال او نیست. بر اساس قرارداد نیز حسینی یک سال دیگر باید در استقلال حضور داشته باشد و با ما قرارداد دارد.

هدفمان فراهم کردن پیش قرارداد جپاروف و تیام است

افتخاری درباره شرایط جپاروف و تیام خاطر نشان کرد: در چند روز اخیر باشگاه پیگیری لازم را برای قرارداد این دو بازیکن انجام داده است. بنا به درخواست مدیر برنامه این دو بازیکن، به دنبال فراهم کردن پیش قرارداد آن‌ها هستیم و در صورت پرداخت، بازیکنان برای اضافه شدن به اردوی تیم، به ترکیه سفر می‌کنند.

چشمی برای مرخصی به قطر رفته و فردا به ایران باز می‌گردد

افتخاری در ادامه صحبت‌های خود درباره روزبه چشمی عنوان کرد: امروز با مدیربرنامه‌های روزبه چشمی صحبت کردم. او گفت چشمی برای مرخصی به قطر رفته و فردا به ایران باز می‌گردد.  روزبه با توجه به اینکه با استقلال قرارداد دارد و خودش هم به تیم استقلال علاقه دارد، بنابر این تا پایان قراردادش با استقلال به هیچ تیمی نخواهد رفت.

بازیکنان خوب و آینده دار با قرارداد بلند مدت جذب باشگاه شدند

مدیرعامل استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: در پیام‌های قبلی به هواداران عزیز اعلام کردم که مذاکرات با بازیکنان کاملا محرمانه است و در صورت نهایی شدن به اطلاع همه خواهد رسید و باز هم تکرار می‌کنیم به شایعات توجه نکنید. باشگاه شبانه روز پیگیری عقد قرارداد‌های جدید با بازیکنان مد نظر باشگاه است. خوشبختانه در سال جاری بازیکنان خوب و آینده دار با قرارداد بلند مدت جذب باشگاه شدند تا استقلال همچنان آکادمی بازیکن سازی خود را فعال نگه دارد و بازیکنانی مانند آن‌هایی که اکنون برای هواداران از اهمیت بالایی برخوردار هستند، پرورش و به فوتبال معرفی کند.

سید رضا افتخاری در ادامه صحبت‌های خود افزود: سه کار عمده و اساسی انجام دادیم؛ جوانگرایی در تیم بزرگسالان، تقویت تیم‌های پایه و پرداخت بدهی‌های باشگاه که در خصوص موضوع بدهی‌ها به زودی باشگاه لیست تمام پرداختی‌ها که از ده سال قبل طلب داشتند را برای اطلاع هواداران اعلام می‌کند.

افتخاری در ادامه تصریح کرد: افرادی که این روز‌ها آتش بیار معرکه شدند و برای مایوس کردن هواداران تمام توان خود را به کار گرفتند بدانند که سال قبل نیز این فعل را انجام دادند و نتیجه آن‌ها پایانی درخشان برای تیم بود و بهتر است امسال این کار را تکرار نکنند. بخش عمده مشکلات باشگاه به خود آن‌ها باز می‌گردد که در حال حاضر باشگاه را به چالش کشیده و ما باید درآمد خود را صرف بدهی‌های آن‌ها کنیم که برای ما یادگار باقی مانده است.

توفیقی حافظ منافع باشگاه است

افتخاری در ادامه عنوان کرد: هیئت مدیره باشگاه استقلال با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و اینگونه تحرکات در فضای مجازی خللی در اراده ما وارد نخواهد کرد. آن‌هایی که منافعشان این روز‌ها به خطر افتاده با هماهنگی برخی دلالان به معاونت ورزشی باشگاه استقلال،  توفیقی ناجوانمردانه حمله می‌کنند. در صورتی که او حافظ منافع باشگاه است و اجازه نمی‌دهد که از نام بزرگ باشگاه استقلال و احساسات هواداران سوء استفاده شود.

او در ادامه خاطر نشان کرد: بنابر این هواداران عزیز فریب افرادی که می‌خواهند از باشگاه سوء استفاده کنند را نخورند. من شاهد بودم که او به صورت شبانه روزی و تا پاسی از شب در حال انجام مذاکره و انعقاد قرارداد بود و کلیه بازیکنان نیز از سوی او با درخواست سرمربی جذب شدند.

افتخاری در پایان گفت: هدف مدیریت باشگاه حفظ و تقویت تیم است. بنابر این در این امر مهم از هواداران انتظار داریم از تیم استقلال حمایت کنند و به سخنان افرادی که میلیارد‌ها ریال برای باشگاه بدهی گذاشتند، توجه نکنند و اجازه ندهند با احساسات پاک آنان بازی شود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات افتخاری درباره بدهی های باشگاه استقلال

نظر شما