شناسهٔ خبر: 26642975 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

نظر هیئت نظارت بر نمایندگان درباره اظهارات محمود صادقی

یک عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نسبت به اظهارات اخیر صادقی واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -
صراط:

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای محمود صادقی نماینده تهران مبنی بر رشوه گرفتن تعدادی از نمایندگان برای انصراف از تفحص از شهرداری تهران، گفت: تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از سوی هم‌تیمی‌های آقای صادقی کلید خورد. در صورتی که ادعا وی صحت داشته باشد در واقع با این اظهارات مشت هم تیمی‌های خود را باز کرده است.سیه

به گزارش تسنیم وی با بیان اینکه در صورت صحت خبر، آقای صادقی ماهیت لیست امید را برای با ما روشن می‌کند، افزود: آقای صادقی با این اظهارات جعبه سیاه را باز کرده و می‌گوید که هم تیمی‌های وی که با لیست آن‌ها به مجلس آمده، چه وضعیتی داشتند. ایشان باید پاسخ دهند که چرا چنین افرادی در لیست امید قرار دارند.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با بیان اینکه اگر وی سندی دال بر ادعا‌های خود دارد به هیئت نظارت ارائه دهد اظهار داشت: طبق معمول وی مدرکی را ارائه نمی‌دهد و یک مطلبی را می‌گوید و بعد آن را تکذیب می‌کند.

 روز گذشته در میزگردی که با حضور احمد توکلی رئیس هیئت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت و محمود صادقی نماینده تهران با موضوع بررسی فساد معضل فراجناحی برگزار شد، صادقی مدعی شده است در جریان درخواست تحقیق و تفحص از شهرداری تهران برخی نمایندگان اقداماتی را انجام دادند به طور مثال به یک نماینده مجلس ۱۰ میلیارد هولوگرام تغییر کاربری داده شد و برخی نیز گفتند که کارت هدیه ۵ میلیونی به برخی نمایندگان داده شده است، البته در مورد تغییر کاربری بنده سند دارم، ولی برای کارت هدیه ۵ میلیونی سندی وجود ندارد.

نظر شما