شناسهٔ خبر: 26639208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سه روز عزای عمومی در استان کردستان اعلام شد

در پی حادثه دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری در ترمینال سنندج با تانکر حامل مواد سه روز را در استان کردستان عزای عمومی اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، در پی حادثه دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری در ترمینال سنندج با تانکر حامل مواد، بهمن مرادنیا استاندار کردستان ضمن حضور در محل و اعلام آمادگی به دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان، پیام تسلیتی صادر نمود.

متن این پیام که ساعاتی پس از وقوع این حادثه منتشر شده به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

سانحه‌ی دردناک پیش آمده شامگاه گذشته برای اتوبوس مسافربری در ترمینال سنندج و جان باختن تعدادی از همشهریان و هموطنان عزیزمان، بدون شک یکی از تلخ‌ترین خاطرات زندگی و کاری اینجانب است.

بدین وسیله ضمن ابراز تأثر قلبی و تسلیت به بازماندگان و آرزوی صبوری برای آنان از درگاه ایزد منان، برای ارواح جان‌باختگان این حادثه قرین رحمت و مغفرت واسعه‌ی الهی را مسئلت می‌نمایم.

همچنین به دستگاه‌های ذیربط دستور اکید داده می‌شود تا گزارش فوری و دقیقی از جزئیات و علت وقوع این سانحه را تهیه و اعلام نمایند و جهت ادای احترام به خانواده‌های عزیز و داغدار این حادثه، سه روز را در استان کردستان عزای عمومی اعلام نموده و امیدوارم خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه، مراتب تسلیت اینجانب را به عنوان برادری داغدار که شریک غم و همواره در کنار این عزیزان خواهد بود، پذیرا باشند.

نظر شما