شناسهٔ خبر: 26635868 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

تازه ترین جزئیات حادثه برخورد تانکر سوخت با اتوبوس در سنندج/ 11 نفر جان باختند/ اعلام 3 روز عزای عمومی در کردستان

برخورد یک دستگاه تانکر حمل قیر با اتوبوس مسافربری سنندج - تهران در سنندج، منجر به آتش‌گرفتن اتوبوس حامل مسافران شد.

صاحب‌خبر -

العالم - ایران

منطقه کردستان، این حادثه حدود ساعت ۲۴ امشب سه‌شنبه (۱۹ تیر) در بلوار دکتر حسینی سنندج و هنگام خروج اتوبوس از ترمینال مسافربری سنندج روی داده است.

به گفته شاهدان عینی، فاجعه بسیار عمیق بوده و چندین خودروی سواری نیز دچار حادثه شده‌اند. همچنین گزارش شده است، تجمع گسترده مردم در محل حادثه، عملیات امدادرسانی را با مشکل مواجه کرده است.

چیاکو کریمی یکی از دو راننده اتوبوس که در بیمارستان کوثر سنندج بستری شده است در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: به محض خروج از ترمینال یک تانکر سوخت با پلاک کرمانشاه از پشت به اتوبوس برخورد کرد که همزمان با صدای انفجار تانکر سوخت، اتوبوس نیز دچار حریق شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار داشت: پس از حادثه برخورد اتوبوس با تانکر نفت در سنندج، نیروهای این جمعیت 11 جسد تحویل گرفتند و چندین نفر زخمی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

حسن خدابنده‌لو افزود: از 11 نفر جسد، دو نفر آنان مربوط به مادر و فرزندی بود، که فرزند در آغوش مادرش بود و سوخته شده بودند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان آمار جان‌باختگان تصادف تانکر حامل سوخت با اتوبوس در سنندج را 11 نفر و تعداد مصدومان را 7 نفر اعلام کرد.

اعلام سه روز عزای عمومی در کردستان

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان - در پی حادثه تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر نفتکش در شهر سنندج که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان شده است سه روز در استان کردستان عزای عمومی اعلام شد.

استاندار کردستان و نماینده ولی فقیه در استان، در پیام‌های جداگانه‌ای این سانحه دلخراش را به مردم کردستان و بازماندگان این حادثه تسلیت گفتند.

 

نظر شما