شناسهٔ خبر: 26627061 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان شد

فدراسیون فوتبال افغانستان انوش دستگیر کمک مربی اسبق تیم ملی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال انتخاب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، فدراسیون فوتبال افغانستان امروز مورخ 19 سرطان سال جاری سرمربی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان را معرفی کرد.

این مراسم با حضور "کرام الدین کریم" رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان، تعدادی از رؤسای ولایات، مسئولان فدراسیون فوتبال و رسانه‌ها برگزار شد.

فدراسیون فوتبال افغانستان انوش دستگیر، کمک‌مربی اسبق تیم ملی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال انتخاب کرد.

کرام الدین کریم، رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان ضمن قدردانی از سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال «اوتو فیستر» به پاس زحمات و کوشش‌های بی‌شائبه وی در مدیریت و برنامه‌سازی تیم ملی فوتبال؛ انوش دستگیر جوان پرتلاش و با استعداد افغان را گزینه‌ای خوب برای جایگزینی فیستر دانست.

کریم گفت: فدراسیون فوتبال افغانستان در شرایط کنونی گزینه بهتری از انوش را نمیتواند داشته باشد، انوش یک افغان و یک جوان متعهد به مردم و کشور خود است.

در ادامه این مراسم، انوش دستگیر گفت که تمام تلاش خود را برای پیشرفت تیم ملی افغانستان انجام می‌دهد.

انوش از تشکیل تیم دوم ملی افغانستان یاد کرد که گزینش و تمرینات این تیم در داخل افغانستان صورت خواهد گرفت.

وی در رابطه با اینکه طی چند سال گذشته تیم ملی افغانستان پیشرفت داشته یا نه، افزود: قطعاَ پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم، ما از گروهی که بازی‌های نسبتاً سطح پایینی دارند، بالا آمدیم و حالا در مقابل تیم‌های درجه دوم آسیا مثل تاجیکستان، ازبکستان، ترکمنستان، هند... قرار گرفتیم که با تمرین، پشتکار بیشتر، برنامه و هدف مشخص تا چند سال دیگر در رده تیم‌های درجه یک آسیا قرار خواهیم گرفت.

در پایان نیز قرارداد دوساله بین فدراسیون فوتبال افغانستان و انوش دستگیر، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان به امضا رسید.

انتهای پیام/

نظر شما