شناسهٔ خبر: 26625011 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

زمان اضافه شدن هیولاهای جدید به نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Monster Hunter World مشخص شد

شرکت کپکام (Capcom) اعلام کرده بود که عنوان Monster Hunter World در تاریخ ۱۸ مردادماه (۹ اوت میلادی) از طریق شبکه‌ی استیم در دسترس بازی‌بازان رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -
هیولاهای Deviljho و Lunastra بعد از انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Monster Hunter World به این بازی می‌آیند

شرکت کپکام (Capcom) اعلام کرده بود که عنوان Monster Hunter World در تاریخ ۱۸ مردادماه (۹ اوت میلادی) از طریق شبکه‌ی استیم در دسترس بازی‌بازان رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.

هر دو نسخه‌ی استاندارد و Deluxe این بازی اکنون در فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های استیم قرار دارند یعنی کپکام در تبلیغات بازی و اعلام خبرهای آن به خوبی عمل کرده است. اگرچه تهیه‌کننده‌ی این عنوان، ریوزو سوجیموتو (Ryozo Tsujimoto)، نکاتی را که باید بازی‌بازان رایانه‌های شخصی بدانند به آن‌ها یادآوری کرده است.

در مصاحبه‌ای با سایت PC Gamer، سوجیموتو اعلام کرد که هیولاهایی از جمله Deviljho و Lunastra که هر دو جز محتواهای رایگان بعد از عرضه هستند، برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بعد از انتشار در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت و در زمان عرضه در بازی حضور نخواهند داشت. خبر خوب اینجاست که لازم نیست برای دریافت این محتواها زیاد منتظر بمانید. او گفت:

بعد از عرضه‌ی بازی، به‌روزرسان‌هایی منتشر خواهد شد. ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که این به‌روزرسان‌ها را در دوره‌ی زمانی کوتاه‌تری نسبت به کنسول‌ها منتشر کنیم تا شما بتوانید زودتر به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

آیا برنامه‌ی زمانی به‌روزرسان‌ها در کنسول‌ها با رایانه‌های شخصی متفاوت خواهد بود؟ سوجیموتو در پاسخ به این سؤال گفت:

می‌خواهم تا حد ممکن آن‌ها را هم‌زمان کنم اما همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردم تفاوت نسخه‌های به‌روزرسان‌ها روی پلتفرم‌های مختلف ممکن است مانع انتشار هم‌زمان آن‌ها شود.

این امر درباره‌ی پچ‌های تراز کننده‌ی بازی صدق نمی‌کند زیرا برای رفع مشکلاتی که مخصوص نسخه‌ی رایانه‌های شخصی است نیاز است تا هرچه سریع‌تر این پچ ها منتشر شوند. وی افزود:

بسیار مشکل است که به این سؤال پاسخ بله یا خیر بدهم زیرا عملکرد ما در این حالت در شرایط مختلف، متفاوت خواهد بود. برای مثال اگر در بازی مشکلاتی باشد که فقط مخصوص نسخه‌ی رایانه‌های شخصی است یا مشکلاتی که بعد از به‌روزرسانی بازی ایجاد می‌شود، برای رفع آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای هر پلتفرم پچ خواهیم داد. اما اگر مشکلی در همه‌ی پلتفرم‌ها وجود داشته باشد، ترجیح می‌دهیم آن را برای تمام نسخه‌ها به‌صورت هم‌زمان رفع کنیم تا همه‌ی بازی‌بازان تجربه‌ی یکسانی را داشته باشند.

این مشکلات جزئی برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی از عدم عرضه‌ی آن برای این پلتفرم بهتر است چراکه بازی‌بازان می‌توانند تا انتشار محتوای جدید، از خود بازی لذت ببرند و در آینده نیز چیزهای بیشتری در انتظار آنان خواهد بود.

نظر شما