شناسهٔ خبر: 26624774 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هنگام | لینک خبر

برترین بازیکنان حاضر در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸

سایت هواسکور برترین بازیکنان حاضر در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ را معرفی کرد.

صاحب‌خبر -
سایت خبری تحلیلی هنگام    Hengamnews.com:
در حالی به پایان جام جهانی ۲۰۱۸ نزدیک می‌شویم که چهار تیم اروپایی، تیم‌های باقی مانده در این جام هستند. در این مرحله امروز و فردا تیم‌های فرانسه و بلژیک به مصاف هم می‌روند و انگلیس و کرواسی در مقابل هم قرار می‌گیرند.

برترین بازیکنان حاضر در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018

سایت هواسکور برترین بازیکنان حاضر در این مرحله را معرفی کرد:

  • ۱- ادن هازارد با امتیاز ۸.۵۶
    هازارد در طول این تورنومنت یکی از اصلی‌ترین بازیکنان تیم بلژیک بوده و آمار 2 گل و 2 پاس گل را از خود در این جام بجا گذاشته است. اوج درخش هازارد مهاجم پا به توپ تیم بلژیک در بازی مقابل برزیل بود که با تکنیک ناب خود برزیلی‌تر از برزیلی‌ها فوتبال بازی کرد و توانستند تیم ملی فوتبال برزیل را شکست دهند و به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ راه پیدا کنند
  • ۲-هری کین با امتیاز ۸.۲۵
    کین مهاجم تیم ملی انگلیس تا این مرحله با ۶ گل، آقای گل جام جهانی ۲۰۱۸ است. تا این لحظه او بدون شک ستاره تیمش بوده. او امید اول گلزنی برای تیمش مقابل کرواسی است.
  • ۳-کی ران تریپیه با امتیاز ۸.۰۴
    دفاع راست سرعتی تیم ملی انگلیس و تاتنهام در رده سومین این لیست قرار دارد. او در این جام برای تیم انگلیس یک پاس گل داده است.
  • ۴-کوین دی بروین با امتیاز ۷.۷۹
    فوق ستاره تیم ملی بلژیک و منچسترسیتی بدون شک یکی از بهترین بازیکنان این جام بوده. او در این جام یک گل زده و یک پاس گل داده. او رهبر تیمش در میانه زمین است و مهندسی زد حملات آتشین این تیم بر عهده اوست.
  • ۵-لوکا مودریچ با امتیاز ۷.۷۸
    مودریچ کاپیتان تیم کرواسی به عنوان یک رهبر در میانه زمین تیم ملی کشورش را هدایت می‌کند. او برای تیمش در این جام ۲ گل به ثمر رسانده و ۱ پاس گل داده است.
  • ۶-رومئو لوکاکو با امتیاز ۷.۶۸
    لوکاکو مهاجم سرعتی و قدرتی تیم ملی بلژیک تا این مرحله توانسته ۴ گل برای تیمش به ثمر برساند و بهترین گلزن تیمش است. لوکاکو در کنار هازارد و دی بروین یکی از خطرناک‌ترین مثلث‌های تهاجمی جام جهانی ۲۰۱۸ را تشکیل داده اند.
  • ۷-ایوان راکیتیچ با امتیاز ۷.۶۱
    راکیتیچ در کنار مودریچ زوج قدرت‌مند خط میانی تیم کرواسی را شکل می‌دهند. او در دو بازی قبلی تیم کرواسی که به ضربات پنالتی کشیده شد بود پنالتی‌های آخر و سرنوشت ساز تیمش را به گل تبدیل کرد و در رساندن تیم کرواسی به مرحله نیمه نهایی نقش مهمی را ایفا کرده است.
  • ۸-کیلیان امباپه با امتیاز ۷.۶۱
    امباپه مهاجم تیم ملی فرانسه تا این جای جام قطعا یکی از پدیده‌های جام جهانی ۲۰۱۸ بوده است. او با سرعت خیره کننده خود به راحتی مدافعان تیم‌های مقابل را جا می‌گذارد و تا این جای جام ۳ گل برای کشورش به ثمر رسانده و امید اول فرانسوی‌ها برای بازی‌های بعد خواهد بود.
  • ۹-ماریو مانژوکیچ با امتیاز ۷.۵۹
    مانژوکیچ مهاجم قدرتی تیم ملی کرواسی یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بوده. او در این جام ۱ پاس گل داده است.
  • ۱۰-هری مگوآیر با امتیاز ۷.۴۳
    دفاع وسط تیم ملی انگلیس که به طور ثابت در این جام برای تیمش بازی کرده و گل حساس این تیم مقابل سوئد را به ثمر رسانده است.

نظر شما