شناسهٔ خبر: 26613811 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

پایان تصویربرداری سریال "محکومین"

تصویربرداری سریال "محکومین" به کارگردانی حسین قناعت روز دوشنبه به اتمام رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش هنرآنلاین، مجموعه تلویزیونی "محکومین" برای رسیدن به پخش در دی ماه، با دو کارگردان در حال تولید است و روز گذشته فیلمبرداری گروه حسین قناعت در لوکیشن شهرک غرب به پایان رسید.

در پلان‌های پایانی ملیکا شریفی‌نیا مقابل دوربین رفت و به این ترتیب پرونده تولید این سریال برای تیم حسین قناعت به پایان راه رسید.

به گفته بهروز مفید تهیه کننده مجموعه تلویزیونی "محکومین"، تا 10 روز آینده تصویربرداری تیم سیدجمال سید حاتمی نیز به اتمام خواهد رسید.

سریال محکومین

بگفته مفید این گروه در لوکیشن مجتمع قضایی در غرب تهران هستند و قرار است از امروز 14 آذر، جعفر دهقان بعنوان بازیگر جدید، مقابل دوربین برود.

این تهیه کننده همچنین از تدوین نهایی 15  قسمت از سریال "محکومین" خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر مشغول صداگذاری و موسیقی سایر قسمت‌ها هستیم. موضوع این سریال اپیزودیک، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده است تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود. 

مجموعه تلویزیونی "محکومین" به تهیه کنندگی بهروز مفید، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای در دست تولید است.

نظر شما