شناسهٔ خبر: 26595024 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته

تنگه هرمز برای همه یا هیچ‌کس! و هیچ سکه‌ای از «سلطان سکه» کشف نشده است؛ از جمله پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

صاحب‌خبر -

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (یکشنبه، 17 تیر ) را در اینجا مشاهده می‌کنید:


فیلم/ تنگه هرمز؛ برای همه یا هیچ‌کس!

روحانی در واکنش به تهدید ترامپ مبنی بر جلوگیری از صدور نفت ایران گفت: عدم صدور نفت ایران به معنای عدم صدور نفت کل منطقه است. این اظهارات از سوی کارشناسان به بستن تنگه هرمز از سوی ایران تعبیر شده است. اما چرا تنگه هرمز اهمیت بسیاری برای کشورهای مختلف جهان دارد؟

 

وزارت خارجه عجله نکند!

وزارت امور خارجه کشورمان در حالی ادعا می‌کند که «بلا‌فاصله بعد از اخراج 2 دیپلمات کشورمان سفیر هلند در تهران را احضار و اعتراض ایران را به وی ابلاغ کرده است» که این دیپلمات‌ها یکماه و چند روز قبل از هلند اخراج و -‌بخوانید دیپورت شده‌اند.

 

هیچ سکه‌ای از «سلطان سکه» کشف نشده است

فرمانده انتظامی پایتخت به بیان جزئیات جدیدتری از دستگیری سلطان سکه پرداخت و گفت: این فرد هنگام دستگیری هیچ سکه‌ای به همراه نداشت بلکه چرخش مالی وی و عوامل گروهش بیش از 2 تن سکه بوده است.

 

داماد خانواده برای آزمون دردسر آفرید/ سردار مقصر نبود

رئیس پلیس راه مازندران جزئیات تصادف صبح امروز سردار آزمون مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان را تشریح کرد و گفت: در این حادثه سردار آزمون مقصر نبود.

 

بزک بزرگ‌ترین جنایت آمریکایی‌ها علیه ایران توسط BBC فارسی

در سالروز حمله هوایی ناوآمریکایی به هواپیمای ایرانی که منجر به جان باختن 290 سرنشین آن شد، BBC فارسی و برخی رسانه‌های دیگر تلاش کردند این جنایت را در حد یک اشتباه ساده پایین بیاورند.

 

 

برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

انتهای پیام/ز

نظر شما