شناسهٔ خبر: 26594617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتخارآفرینی فارس در مسابقات دو کوهستان کشور

زنان و مردان فارسی بر سکوی قهرمانی رقابت‌های اسکای رانینگ کشور ایستادند.

صاحب‌خبر -

افتخارآفرینی فارس در مسابقات دو کوهستان کشوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسابقات دو کوهستان (اسکای رانینگ) قهرمانی کشور به میزبانی تپه‌های اشترانکوه خرم آباد برگزار شد و تیم مردان فارس با ترکیب حسن عابدی، حسین نیرومند، بهرام پرورش، سجاد اسکندری، عظیم ذولفقاری و محمد ده بزرگی مسیر ۱۳ کیلومتری مسابقه را زودتر از رقیبان پیمودند و به نشان طلا دست یافتند.
در بخش تیمی بانوان هم تیم فارس متشکل از هاجررضانژاد، مریم جوکار، فاطمه صفوی، شادی غنیمت، نجمه معارف و ایه بلوکی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.
در بخش انفرادی هم که به طول یازده کیلومتر برگزار شد حسن عابدی و هاجر رضا نژاد از فارس در بخش مردان و بانوان با ایستادن در جای سوم، مدال برنز را از آن خود کردند.
حسن عابدی پس از کسب نشان طلای تیمی و برنز انفرادی در خصوص سطح برگزاری مسابقات دو کوهستان کشور گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و تمام دوندگان مطرح استقامتی کشور در آن حضور داشتند و با وجود اینکه نخستین حضورم را در این رقابت‌ها تجربه می‌کردم، اما از نتیجه بدست آمده راضی هستم.
علی مانیزان و هادی اژدهاکش به عنوان مربی، عملکرد ورزشکاران اعزامی فارس را زیر نظر داشتند.
اسکای رانینگ عبارت است از دویدن در ارتفاع بیش از ۲۰۰۰ متر، جایی که درجه سختی هوا بیش از یازده درجه نباشد و شیب آن بیش از ۳۰ درجه باشد که در ایران این رشته را با نام دو کوهستان می‌شناسند.

نظر شما