شناسهٔ خبر: 26589619 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دانشمندان می‌گویند زندگی پس از مرگ وجود دارد ..

M@hdi ; / M@hdi .

صاحب‌خبر -

️️ پروفسور رابرت لانزا، مدعی است مرگ تنها توهم بوده و زندگی ادامه خواهد یافت، حتی پس از مرگ.

او می‌گوید آزمایش دوشکاف، می‌تواند گواهی بر حقیقت زندگی پس از مرگ باشد.

فیزیکدانانِ این تئوری باور دارند که تعداد نامتناهی از جهان های دیگر با مردم مختلف بطور همزمان وجود دارند و به وقوع می‌پیوندد.

لانزا اضافه کرد که هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد زمانی که نقاطی از این جهان ها عبور می کند و این به این معنی می‌تواند باشد که مرگ نمی‌تواند وجود داشته باشد.

لانزا گفت:
زمانی که ما می‌میریم زندگی ما دوباره در یکی از این جهانهای دیگر رویش پیدا می‌کند خط زیر بدون آگاهی شما وجود نخواهد داشت.

لانزا شرح داد که آگاهی ما احساس ما را نسبت به جهان ایجاد می‌کند و با استفاده از نظریه آزمایش آزمایش دوشکاف می‌گوید که درک فضا و زمان به سادگی ابزار دهن ماست.

هنگامی که این نظریه در مورد ساختار فضا و زمان قبول شود به این معنی است که جاودانگی در جهان خطی یا بدون مرز وجود خواهد داشت.

بطور مشابه نیز فیزیکدانان معتقد هستند که تعداد نامتناهی از جهان ها با مردمان و شرایط مختلف بطور همزمان در حال وقوع هستند.
اما، چگونه آزمایش دو شکاف از نظریه لانزا پشتیبانی می‌کند؟

در این آزمایش زمانی که دانشمندان مشغول تمایاش توده ای از مواد بنیادی از طریق دو شکاف در مانع بودند رفتار ماده مانند گلوله ای بود که از یک شکاف به دیگری وارد می‌شود.

با این حال اگر کسی به آن نگاه نکند ذره رفتاری مانند یک طول موج ایجاد کند.این نشان می‌دهد که ماده و انرژی می‌تواند نقش امواج و ذرات بنیادی را باهم بازی کند و و تغیر رفتار اینها بر اساس ادراک و آگاهی یک شخص است.

در تصویری از آزمایش دو شکاف که لانزار می‌گوید، زمانی که دانشمندان ذرات را از طریق دو شکاف نگاه می‌کنند ذره از طریق یک شکاف به دیگری می رود و گر کسی به آن نگاه نکند مانند یک موج عمل می کند و می‌تواند به هر دوشکاف همزمان وارد شود به این معنی است که ذر تغیر رفتار خود را بر اساس ادارک افراد انجام می‌دهد.

لانزا اضافه کرد که بعضی از این نقاط می‌توانند در سراسر جهان های دیگر رخ دهند و این به این معنی است که مرگ(در معنای نابودی مطلق نفس و روح) نمی‌تواند وجود داشته باشد.

او اضافه کرد بعد از مرگ زندگی ما در جهان های دیگر می‌روید او ادمه داد زندگی ماجرایی فراتر از راه خطی معمولی که ما فکر می‌کنیم است.

ما کار تصادفی را در توپ های بیلیارد انجام می‌دهیم ولی این کار در زندگی اجتناب ناپذیر است.

به نقل از ساینس کوپ
منبع:
dailymail.co.uk/sciencetech/article-2503370/Quantum-physics-proves-IS-afterlife-claims-scientist.html

نظر شما