شناسهٔ خبر: 26560492 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وصول بخشی از مطالبات شرکت بازرگانی دولتی از دانه درشت‌ها

R1342/P1012122/S7,77,78,79,83/CT1

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در پاسخ به این سؤال خبرنگار تسنیم که آیا این شرکت توانسته است مطالبات خود را از بدهکاران دانه‌درشت دریافت کند گفت: در حال پیگیری این مطالبات هستیم و پرونده آنها در دستگاه قضا در درست بررسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، یزدان سیف مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران امروز در نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگار این خبرگزاری مبنی بر اینکه وضعیت مطالبات برخی افراد دانه درشت به شرکت به کجا رسیده و آیا وصول صورت گرفته است،  اظهار کرد: در حال پیگیری این مطالبات هستیم و پرونده آنها در دستگاه قضا در درست بررسی است به طوری که بخش از مطالبات دریافت شده و بخشی دیگر نیز به‌موجب درخواست ما در حال پیگیری برای وصل مطالبات است.

وی افزود: البته باید توجه داشت که بدهی این افراد در مقایسه با حجم عملیاتی که در این شرکت در حال انجام رقم  قابل  توجهی  به حساب نمی‌آید.

بنابراین گزارش، در سال گذشته دولت (شرکت بازرگانی دولتی ایران) برای دریافت مطالبات خود از بدهکاران دانه درشت اقداماتی را در دستور کار داشت به طوریکه در یکی از پرونده‌های برای دریافت بدهی از پسر یکی از فوتبالیست‌های سال دور و معروف کشور که برای خرید از شرکت بازرگانی دولتی ایران ویلای 33.5 میلیاردتومانی پدر خود را در لواسان به‌عنوان وثیقه، گذشته بود، این ویلا توسط دولت به مزایده گذاشته شده بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما