شناسهٔ خبر: 26556574 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

فکر می‌کردم جدال با نیمار سخت‌تر باشد

توماس مونیه، بازیکن تیم ملی بلژیک از عملکرد دفاعی خود در بازی دیشب تیمش راضی است و می‌گوید انتظار داشته با هم‌تیمی‌اش در پاریس سن‌ژرمن، نیمار، جدال سخت‌تری داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ،به گزارش ورزش سه، توماس مونیه، مدافع بلژیکی می‌گوید انتظار داشته در بازی دیشب برای مهار نیمار کار سخت‌تری در پیش داشته باشد. بازی‌ای که در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی جام جهانی انجام شد و در نهایت با پیروزی 2-1 یاران مونیه بر برزیل به پایان رسید. 

 


دیشب در شهر کازان، گل به خودی فرناندینیو و گل کوین دی‌بروینه برای بلژیک باعث شدند این تیم اروپایی از برزیل پیش بیفتد و با اینکه ضربه‌ی سر رناتو آگوستو در نیمه‌ی دوم اختلاف را به یک گل کاهش داد ولی در نهایت سرخ‌پوشان بودند که با نتیجه‌ی 2-1 به پیروزی رسیده و به نیمه‌نهایی صعود کردند. 

 


مونیه که دیشب به عنوان گوش راست دفاعی بازی می‌کرد و یار مستقیم نیمار بود، عملکرد دفاعی تیمش را تحسین کرده و می‌گوید از اینکه توسط هم‌بازی‌اش در پاریس سن‌ژرمن، نیمار، بیشتر از آنچه دیشب شاهد بودیم به زحمت نیفتاده، متعجب است. 

 


مونیه می‌گوید " انتظارش را نداشتم. انتظار داشتم برایم مشکلات بیشتری درست کند. ولی ما به عنوان تیم خیلی سازمان‌یافته بودیم. مروان فلینی و توبی آلدرویرلد دائماً به من کمک می‌کردند. ما در خط دفاع به شدت روی نیمار، کوتینیو و مارسلو متمرکز شده بودیم. و کارمان را فوق‌العاده انجام دادیم. به نظرم می‌تونیم به خاطر کاری که از نظر دفاعی انجام دادیم، به خودمان تبریک بگوییم. البته در فاز حمله نوع بازی برایم عصبانی‌کننده بود چون حتی یک بار هم نتوانستم برای شروع یک حمله پا به توپ شوم. من دیروز برای تیم خیلی از خود گذشتگی کردم و حالا خوشحالم که به خاطر تلاشهایم برنده شده‌ایم". 

 


بلژیک با پیروزی دیشب، برای اولین بار بعد از جام جهانی 86 به مرحله‌ی نیمه‌نهایی راه یافته و باید به مصاف فرانسه برود. هر چند مونیه به خاطر کارت زردی که دیروز گرفت نمی‌تواند در مرحله‌ی نیمه‌نهایی برای شیاطین سرخ به میدان برود.

برچسب‌ها:

نظر شما