شناسهٔ خبر: 26551444 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دروازه‌بان استقلال به سپیدرود رشت پیوست

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال جنوب تهران که با تراکتوری‌ها قرارداد منعقد کرده بود با تغییر مسیر تبریز به رشت به سپیدرود پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد تولایی بعد از مذاکره با مدیران باشگاه سپیدرود رشت و با نظر علی نظرمحمدی با عقد قراردادی به جمع سرخ پوشان شهر باران پیوست.

تولایی فصل گذشته به همراه استقلال جنوب تهران با پیروزی در پلی‌آف لیگ دسته دوم مقابل نفت و گاز گچساران، به‌عنوان سومین تیم لیگ دسته دومی به لیگ دسته اول صعود کرد، وی سابقه بازی در تیم امید نفت تهران را دارد و به‌عنوان سهمیه زیر 23 سال به سپیدرود پیوست.

دروازه‌بان فصل گذشته استقلال جنوب تهران، پیش از روی کار آمدن جان توشاک سرمربی تراکتوری‌ها، برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر با مدیران تراکتورسازی به تفاهم رسیده و با این تیم قرارداد داخلی ثبت کرده بود.

ملوان انزلی دیگر نماینده فوتبال گیلان که خود را برای حضور پرقدرت در لیگ دسته اول آماده می‌کند با پنج بازیکن فصل گذشته خود به نام‌های مهدی کربلایی، حسین کیانی، صائب محبی، بهمن سالاری و علی نوری قطع همکاری کرد.

ملوانان با نظر فرهاد پور غلامی 10 بازیکن از رده‌های پایه خود را به تیم بزرگ‌سالان انتقال دادند تا این تیم پس از سال‌ها به بومی‌گرایی روی آورده باشد، محمدرضا محرمی، مبین عشایر، فرید بلوک باشی، حمیدرضا فتحی، ارسلان تفضلی، محسن انبساطی، پرهام صیاد بورانی، مهدی هاشمی، حسام سلطان‌پور و محمدمهدی مرادی 10 بازیکنی هستند از آکادمی ملوان به تیم بزرگ‌سالان این باشگاه پیوستند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت تاکنون موفق به جذب سه بازیکن جدید به نام‌های محمد شادکام، کوروش ملکی و علی‌رضا عزتی کرامت شده است و این در حالی است که ملوان نماینده گیلان در لیگ دسته اول موفق به جذب دانیال ماهینی، امین جهان عالمیان، محمدهادی یعقوبی و حمید خدابنده لو و تمدید قرارداد محمد پور رحمت‌الله و شهاب زندی شده است.

انتهای پیام/ن

نظر شما