شناسهٔ خبر: 26549738 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نحوه دستگیری متهم پرونده "تجاوز در ایرانشهر"

منبع: تسنیم

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان جزئیات عملیات شب گذشته پلیس برای دستگیری متهم پرونده تجاوز به عنف در شهرستان ایرانشهر را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سردار محمد قنبری اظهار داشت: پس از اینکه پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر در اختیار انتظامی استان قرار گرفت، پرسنل پلیس آگاهی استان و شهرستان ایرانشهر تمرکز ویژه‌ای روی این پرونده داشتند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات جدید از پرونده ایرانشهر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیش از این 3 متهم در ارتباط با پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر دستگیر شده بودند، گفت: چهارمین متهم این پرونده شب گذشته در پی اشراف اطلاعاتی و ردزنی نیروهای ما در حالی که قصد داشت از شهرستان چابهار به ایرانشهر برود در این محور دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: این متهم در هفته‌های اخیر در شهرهای مختلف استان و حتی خارج استان مخفی بود و ماموران مرتب در تعقیب وی بودند. متهم حتی فکر آن را هم نمی‌کرد که توسط نیروهای ما دستگیر شود اما خوشبختانه به یاری خداوند و با تلاش بی‌وقفه پرسنل انتظامی در چنگال قانون گرفتار شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یک متهم دیگر در ارتباط با این پرونده همچنان تحت تعقیب قرار دارد که در تلاش هستیم تا وی را در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر کنیم.

نظر شما