شناسهٔ خبر: 26537565 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از توهین نماینده ردصلاحیت شده به سرلشکر سلیمانی تا کلاهبرداری جدید دختران چینی/ پربازدیدهای ۱۴ تیر

فرهنگ > رسانه - در روز پنجشنبه 14 تیرماه، توهین نماینده ردصلاحیت شده به سرلشکر سلیمانی و تغییرات جدید در صداوسیما پربازدیدترین اخبار بودند.

صاحب‌خبر -

در سرویس سیاست، توهین نماینده ردصلاحیت شده به سرلشکرسلیمانی در صدر اخبار نشست. در ادامه کاربران روی بمب‌گذار قلابی نشست منافقین از اعضای فرقه ضاله رجوی از آب درآمد کلیک کردند. سوالات زیباکلام درباره برخورد با خریداران سکه نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، خبر دلار کمتر از ۸۰۰۰ تومان را هم دید بازدید زیادی داشت. پیشنهاد احمد توکلی برای احیای نظام کوپنی هم مورد توجه قرار گرفت. قیمت انواع محصولات ایران خودرودر نمایندگی و بازار دیگر خبر پرمخاطب بود.

در سرویس فرهنگ، هدیه عجیب جناب خان به مهمان خندوانه مورد توجه کاربران قرار گرفت. تغییرات جدید در صدا و سیما نیز پربازدید شد. رابی مولر درگذشت دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس جامعه، بسیاری بر روی کلاهبرداری جدید دختران چینی کلیک کردند. مسافرانی در ایران که از سوپرمارکت یورو می خرند! دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. کاربران زیادی هم کدام ماده مخدر ۸۰۰ برابر از هروئین خطرناکتر است؟ را خواندند.

در سرویس بین‌الملل، واکنش مقام آمریکایی به سخنان روحانی درباره بستن تنگه هرمز نگاه بسیاری را به خود جلب کرد. کاربران زیادی هم روی اوپک، ترامپ را عصبانی کرد کلیک کردند. زن آمریکایی در اعتراض به سیاست‌های مهاجرتی ترامپ از «مجسمه آزادی» بالا رفت نیز دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، کی‌روش سرانجام از ایران رفت کلیک زیادی خورد. دیگر خبر پرمخاطب، نخستین تقابل ملی فوتبال ایران و عربستان پس از سال‌ها بود. بازیکنی که دوست ندارد از پرسپولیس به تیم دیگری برود هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم جایگزین فردوسی‌پور انتخاب شد پربازدیدترین خبر بود.

241243

نظر شما