شناسهٔ خبر: 26517604 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

از طرح روی جلد نهایی عنوان Pro Evolution Soccer 2019 رسماً رونمایی شد

به تازگی شرکت کونامی از طرح روی جلد عنوان ورزشی محبوب حود یعنی Pro Evolution Soccer 2019 رونمایی کرده است. در طرح روی جلد این عنوان، ستاره تیم بارسلونا یعنی فیلیپه کوتینیو حضور خواهد داشت.

صاحب‌خبر -
از طرح روی جلد نهایی عنوان Pro Evolution Soccer 2019 رسماً رونمایی شد

به تازگی شرکت کونامی از طرح روی جلد عنوان ورزشی محبوب حود یعنی Pro Evolution Soccer 2019 رونمایی کرده است. در طرح روی جلد این عنوان، ستاره تیم بارسلونا یعنی فیلیپه کوتینیو حضور خواهد داشت.

شرکت کونامی در ماه مه رسماً از نسخه‌ی جدید عنوان ورزشی خود یعنی Pro Evolution Soccer 2019 رونمایی و اعلام کرد که این عنوان دارای لیگ‌های معتبر و همچنین استادیوم‌های قانونی‌ بیشتری خواهد بود. حال به تازگی این شرکت از طرح روی جلد دو نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان عنوان Pro Evolution Soccer 2019  رونمایی کرده است. در طرح روی جلد این عنوان، ستاره باشگاه بارسلونا یعنی فیلیپه کوتینیو حضور دارد که می‌توانید آن را در قسمت پایین مشاهده کنید:

عنوان PES 2019 در تاریخ پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ ( ۳۰ اوت ۲۰۱۸) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید، این عنوان لایسنس لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست داده است و باید دید که آیا PES 2019 می‌تواند به مانند گذشته تجربه‌ای مناسب را به مخاطبان خود ارائه دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما