شناسهٔ خبر: 26512640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

14،5 هزار املاک علوی به محرومان واگذار شده است

محمد سعیدی کیا عصر پنجشنبه در حاشیه مراسم واگذاری 103 هکتار از زمینهای املاک علوی در خواف طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: این املاک به ارزش 10 هزار و 650

صاحب‌خبر - محمد سعیدی کیا عصر پنجشنبه در حاشیه مراسم واگذاری 103 هکتار از زمینهای املاک علوی در خواف طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: این املاک به ارزش 10 هزار و 650 میلیارد ریال در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از اقشار مستضعف واگذار شده اند.
وی ادامه داد: بیشتر این املاک مسکونی و بالغ بر 99 درصد به صورت رایگان به مردم واگذار شده است. همچنین بنیاد مستضعفان 200 میلیارد ریال برای کارآفرینی روستایی به هر یک از استانهای کشور اختصاص داده است.
رئیس بنیاد مستضعفان به سرمایه گذاری بنیاد در طرح فولاد سنگان خواف با ذخیره پنج میلیون تن گندله و کنسانتره نیز اشاره و بیان کرد: گشایش اعتبار این طرح انجام شده و اقدامات اجرایی آن در دست انجام است. بعد از راه اندازی این طرح بخش اعظم کارکنان آن از نیروهای بومی و متخصص منطقه خواف تامین می شود.
در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز طی مراسمی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان 103 هکتار زمین بطور رایگان به مردم شهرستانهای خواف و رشتخوار واقع در جنوب خراسان رضوی واگذار شد.
این زمینها دارای کاربری مسکونی و تجاری 215 میلیارد ریال ارش دارند. در این چارچوب دو هزار فقره اسناد املاک علوی به مردم اهدا شد.
مرکز شهرستان 140 هزار نفری خواف در فاصله 267 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
2095/1858
انتهای پیام

نظر شما