شناسهٔ خبر: 26497008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

جشن گلریزان ازدواج در همدان برگزار شد/کمک 250 میلیون ریالی خیرین به امر ازدواج

به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و زور خانه ای جشن گلریزان مجمع خیرین ازدواج همدان در زورخانه پهلوان علی میرزا همدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اسنان؛ رئیس مجمع خیرین ازدواج همدان با اعلام این مطلب گفت: جشن گلریزان ازدواج زوج های جوان به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و زور خانه ای و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، شورای شهر همدان، فرمانداری همدان؛ مجمع خیرین ازدواج و هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای برگزار شد.
وی افزود: در این مراسم امام جمعه همدان ، خیرین و مسئولان استانی اعم از شهردار و اعضای شورای شهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان و پیشکسوتان ورزش زورخانه در این جشن بزرگ شرکت کردند.
اسدالله ربانی مهر تصریح کرد: بر خلاف وعده داده شده متاسفانه اصناف همدان که نقش مهمی در امور خیریه دارند در این مراسم حضور نداشتند و به وعده خود مبنی بر حضور در گلریزان عمل نکردند.
وی اضافه کرد: این جشن گلریزان برای چهارمین بار در شهرستان همدان برگزار شد و در مجموع 250 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی برای زوج های جوان از سوی خیران جمع آوری شد.
وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این مجمع خیران ترویج فرهنگ ازدواج آسان و پایدار است و به صورت مردمی اداره می شود.
گفتنی است در این مراسم ورزشکاران هیأت ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای به اجرای حرکات نمایشی پرداختند و بعداز هر کمک نیز صدای زنگ و ضرب زورخانه به صدا درمی‌آمد.3

نظر شما