شناسهٔ خبر: 26474837 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف تونلی که تروریست‌های داعشی زیر اتوبانی در الانبار عراق حفر کرده بودند

مرکز اطلاعات امنیتی عراق از کشف تونلی زیر یکی از اتوبان‌های استان الانبار و کشف و ضبط مواد منفجره موجود در آن خبر داد.

صاحب‌خبر -

کشف تونلی که تروریست‌های داعشی زیر اتوبانی در الانبار عراق حفر کرده بودندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از سومریه نیوز، یحیی رسول، سخنگوی مرکز اطلاعات امنیتی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های گردان ۱۴ اطلاعات نظامی در عملیات پیگرد مخفیگاه‌ها و انبار‌های تسلیحاتی داعش توانستند در منطقه حی الشهداء در فلوجه یک تونل زیر اتوبان کشف کنند که از آن برای انتقال عناصر و فرار استفاده می‌شده است.

به گفته وی، نیرو‌های عراقی همچنین تسلیحات و مواد منفجره متعلق به تروریست‌ها را در منطقه مرزعه السبعین کشف و منهدم کردند.

به گفته یحیی رسول، نیرو‌های امنیتی عملیات نینوا نیز توانستند دو داعشی را در این استان دستگیر و دو تونل متعلق به تروریست‌ها را کشف و تخریب کنند.

از سوی دیگر سعد معن، سخنگوی وزارت کشور عراق در بیانه‌ای از دستگیری یک داعشی که مسئول سربازگیری در تلعفر بوده است، خبر داد.

در این بیانیه آمده است: نیرو‌های امنیتی یک عنصر داعشی را دستگیر کردند که فرم‌های نام نویسی جهت فعالیت در این گروه تروریستی را به همراه داشته است.

نیرو‌های عراقی پس از بیرون راندن و شکست گروه تروریستی داعش عملیات‌های بازرسی و پاکسازی مناطق و پیگرد عناصر تروریستی را در استان‌های مختلف این کشور آغاز کردند.

انتهای پیام/

کشف تونل داعش در الانبار

نظر شما