شناسهٔ خبر: 26465712 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

خواندنی از ورزش ایران

صاحب‌خبر -
* مرحله چهارم جام جهانی تیروکمان در حالی از ۲۴ تا ۳۱ تیر در برلین آلمان برگزار می‌شود که قرار است در این تورنمنت تنها تیم کامپوند زنان و مردان راهی این رقابتها شود. البته با توجه به اینکه در بخش کامپوند زنان هنوز ترکیب تیم اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا مشخص نشده است، بعد از پایان مرحله سوم کاپ آسیا و جام جهانی تیروکمان از ۵ کماندار کامپوند اعزامی به این دو تورنمنت، یک نفر خط خواهد خورد و ۴ کماندار برای شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا انتخاب خواهند شد.
* فدراسیون جهانی تنیس روی میز رنکینگ بازیکنان را در ماه جولای اعلام کرد که بر این اساس، نوشاد عالمیان با ۷ پله سقوط در رده ۷۲ جهان قرار گرفت اما نیما برادرش با ۳ پله صعود در رده ۷۰ جهان و بالاتر از نوشاد قرار گرفت.
* ماده مدیسون در دوچرخه سواری پیست که ایران در آن شانس کسب مدال دارد به بازی‌های آسیایی اضافه شد.ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ توانسته بود عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و با این شرایط شانس گرفتن مدال بیشتر در بازی‌های آسیایی برای دوچرخه سواری ایران بالا رفت.در قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ محمد رجبلو و مهدی سهرابی در ماده مدیسون مدال نقره گرفتند که هر دو نفر آنها هم اکنون در اردوی تیم ملی، خود را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کنند.

نظر شما