شناسهٔ خبر: 26455053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یک جسد همچنان مفقود است

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۱۱ جان‌باخته سانحه هواپیمای ترکیه‎ای، یک جسد همچنان مفقود است.

صاحب‌خبر -

منصور فیروزبخت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد افزود: پس از تحویل ۱۱ کاور جسد از جان‌باختگان سانحه هواپیمای ترکیه‌ای به پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری، و انجام آزمایشات DNA بر روی اجساد، مشخص گردید محتویات داخل یکی از کاور‌ها، حاوی بقایای اجساد دیگر سرنشینان می‌باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هویت ۱۰ نفر از جان‌باختگان هواپیمای سقوط کرده ترکیه مشخص شده، اما هنوز وضعیت یکی از سرنشینان مشخص نشده است.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طی اعلام منابع ترکیه، هواپیمای سقوط کرده این کشور در چهارمحال و بختیاری ۱۱ سرنشین داشته است افزود: بر اساس نتیجه آزمایشات، نفر یازدهم، خلبان این پرواز است که از سرنوشت این فرد خبری در دست نیست.

گفتنی است؛ بامداد امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶، اجساد شناسایی شده ۱۰ نفر از جان‎باختگان، تحویل نماینده سفارت ترکیه در شهرکرد شد.

یک فروند هواپیمای شخصی از نوع جت بمباردیه، متعلق به کشور ترکیه با ۱۱ سرنشین عصر یکشنبه گذشته ۲۰ اسفند ۹۶ در مسیر پرواز شارجه به استانبول و در برگشت از یک سفر تفریحی، حین عبور از آسمان ایران و به دلایل نامعلوم، در ارتفاعات دورک اناری شهرستان کیار در منطقه هلن استان چهارمحال و بختیاری سقوط کرد که همه سرنشینان آن جان باختند.

انتهای پیام/ز

جسد یکی از جان‎باختگان سقوط هواپیمای ترکیه‌ای مفقود است

نظر شما