شناسهٔ خبر: 26343558 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

تریبون

صاحب‌خبر -

جابر انصاری:  بازیکن کوچکی نیستم و رفت و برگشت در دربی گل زدم. با استقلال قرارداد دارم و از امروز در تمرین شرکت می‌کنم. حدود 700‌میلیون تومان نیز از باشگاه طلبکار هستم و در هر صورت اگر قرار است جدا شوم، باید تکلیف مطالبات و یک‌سالی که با باشگاه قرارداد دارم، مشخص شود.
 
رابرت لواندوفسکی: بگذارید صادق باشم و بگویم این‌طور نیست که ما با بدشانسی حذف شده باشیم. ما تلاش کردیم و جنگیدیم، اما درحال حاضر چیز بیشتری از ما برنمی‌آمد. جنگیدن برای بازی‌های جام‌جهانی کافی نیست، باید کیفیت بالایی داشته باشی و ما این کیفیت لازم را نداشتیم.
 
هری کین: در شرایط کنونی مهمترین مسأله پیروزی تیم‌ملی انگلیس است و اگر گل‌های من به این امر کمک می‌کند، بسیار خوشحال خواهم شد. در مورد آقای گلی هم باید بگویم که هنوز صحبت درباره این موضوع بسیار زود است و بازیکنان بزرگ زیادی وجود دارند که می‌توانند این عنوان را به دست آورند.
 
میکاییل شهرستانی: هنرمندان بیش از هر چیزی امروز به توجه نیاز دارند و صدرالدین شجره جزو هنرمندانی بود که در زمان حیاتش به اندازه‌ای که باید قدر ندید. حیف او را از دست دادیم.
 
 مریم سعادت: چرا از ادبیات غنی و افسانه‌های زیبا در حوزه انیمیشن استفاده نمی‌کنیم و چرا تکلیف فیلم‌های کودک مشخص نیست؟ این‌که «برای کودک» ساخته شده‌اند یا «درباره کودک»؟!
 
 اصغر فرهادی:
قبل‌ها فکر می‌کردم در گروه‌مان در جام‌جهانی روسیه، هیچگاه نمی‌توانیم پرتغال و اسپانیا را شکست دهیم اما با کارلوس کی‌روش و این تیم امید بسیار زیادی داریم.

نظر شما