شناسهٔ خبر: 26328346 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

حمایت اهالی آسیای شرقی از پرتغال به خاطر رونالدو +عکس

بسیاری از فوتبالدوستان اهل آسیای شرقی برای حمایت از پرتغال به محل برگزاری بازی این تیم با ایران آمدند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: تیم ملی ایران در آخرین بازی خود در مرحله گروهی از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در شهر سارانسک به مصاف پرتغال می‌رود.

* تعدادی هوادار از کشور مغولستان که خود را طرفدار پرتغال و رونالدو هستند برای حمایت از پرتغال به ورزشگاه آمدند، چند هوادار اهل مالزی نیز به هواداری از رونالدو برای حمایت از پرتغال خود را به شهر سارانسک رساندند.

* بیشتر هواداران پرتغال افراد اهل مغولستان، چین، هند، مالزی و کشور‌های آسیای شرقی هستند و افراد پرتغالی بسیار کم مشاهده می‌شود.

* پرچم بزرگی از ایران بیرون ورزشگاه پهن شده است. مسئولان مقابل حاضر در محل ورزشگاه اجازه آوردن پرچم و پیراهنی به غیر از آدیداس اسپانسر ایران نمی‌دهند و اگر این تجهیزات مربوط به اسپانسر دیگری باشد اجازه ورود آن را نمی‌دهند.

* هواداران بلوچی تیم ملی خود را به ورزشگاه محل مسابقه رساندند.

* یک هوادار صنعت نفت با در دست داشتن پرچم تیم محبوب خود برای حمایت از تیم ملی به محل برگزاری بازی آمده است.

خبرنگاران ایرانی در شرایط بلاتکلیفی به سر می‌برند. یکسری از خبرنگاران بعد از بازی با اتوبوس راهی مسکو می‌شوند و سپس از آنجا به تهران باز می‌گردند عده دیگر از خبرنگاران هم باید با اتوبوس به شهر کازان بروند و سپس با هواپیما از کازان راهی مسکو شوند و پس از آن از مسکو به تهران بیایند. با توجه به اینکه مسیر طولانی طی شود به خبرنگاران اعلام شده که باید بعد از بازی خیلی زود ورزشگاه را ترک کنند و این مسئله با توجه به پوشش اخبار بعد از بازی خبرنگاران را در شرایط دوگانه‌ای قرار داده است.

نظر شما