شناسهٔ خبر: 26328321 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

فرمانده مرزبانی ناجا:

کنترل مرزهای مشترک مطالبه اصلی ما از عراق است

- همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مطالبه اصلی ما از کشور عراق، کنترل مرزهای مشترک با ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از ناجا، سردار قاسم رضایی در بازدید میدانی از محل درگیری مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر با یک گروهک تروریستی و معاند افزود: عملیات شجاعانه مرزبانان قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: مرزبانان غیور با هوشیاری و شجاعت، با یک گروه تروریستی و معاند، هنگام ورود به خاک کشورمان درگیر شدند که نتیجه این اقدامات، تلفات سنگین وارده به این گروهک بود.

رضایی گفت: قرائن و شواهد نشان می دهد در این درگیری، بیش از چهار نفر از اعضای گروهک تروریستی کشته و تعدادی نیز زخمی شدند؛ اقلام به غنیمت گرفته شده، نشان از فعالیت یک گروه مجهز و مهندسی شده از سوی استکبار است که با هوشیاری مرزبانان انقلابی و وظیفه شناس، این عملیات شوم خنثی شد.

فرمانده مرزبانی ناجا بیان داشت: برآورد نظامی و امنیتی ما از منطقه، بیانگر عملیات موفقیت آمیز مرزبانان است که اقدام شجاعانه آنها قابل تقدیر است و باید خداوند را سپاس گفت که چنین فرزندان قهرمانی در این مرزوبوم داریم که با توطئه‌های دشمن مقابله می‌کنند.

رضایی افزود: مطالبه جدی ما از کشور عراق این است که منطقه مرزی مشترک با ایران را کنترل کنند و با اشراف اطلاعاتی و رصد گروهک تروریستی و معاندین، آنها را دستگیر و به جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، کشوری امن و بزرگ است و این قبیل موارد نمی‌تواند به اراده محکم و بلند این ملت خدشه وارد کند، گفت: در این عملیات، یک همرزم وظیفه شناس و انقلابی را از دست دادیم؛ بر همین اساس از امروز این منطقه و برجک مرزی، مزین به نام شهید سیدعلی هاشمی می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما