شناسهٔ خبر: 26327552 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

جام جهانی 2018

بلاتر: جام جهانی روسیه، بهترین جام جهانی تاریخ است

رئیس سابق فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ججام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را بهترین جام جهانی تاریخ توصیف کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گرروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سپ بلاتر رئیس سابق فیفا که به دعوت پوتین برای تماشای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ راهی روسیه شده است، در گفتگو با خبرنگاران این رقابت‌ها را بهترین جام جهانی تاریخ دانست.

بلاتر گفت: "شما می‌دانید، این یازدهمین جام جهانی من است. در ۱۰ مورد از آن‌ها که با آرژانتین ۷۸ شروع شد، من در برگزاری مسابقات شرکت کردم. من دیده ام که این مسابقات در کشور‌های مختلف، شهر‌های مختلف چگونه برگزار می‌شود و در مورد مسابقات جام جهانی فعلی من فقط می‌توانم بهترین کلمات را بگویم.
وی افزود: کار برای شما آسان نبود، زیرا شما از همه طرف تحت فشار بودید. اما همه چیز خوب پیش رفت؛ و وقتی روسیه مسابقه افتتاح را برد بسیار زیباتر هم شد. این بسیار مهم است. روز بعد از افتتاح من با ولادیمیر پوتین در کرملین ملاقات کردم. لبخند از چهره اش محو نمی‌شد و از شروع موفقیت آمیز تیم بسیار خوشحال بود. همچنین با ویتالی متو دیدار کردیم و گفتگو بسیار جالب داشتیم.

رئیس معزول فیفا ادامه داد:" آیا ممکن مسابقات فعلی را بهترین جام جهانی تاریخ بنامیم؟ شاید، بله می‌توان گفت.
در کشور‌های مختلف هنگام برگزاری چنین مسابقاتی، مشکلاتی وجود دارد: استادیوم ها، حمل و نقل، بلیت. در مورد روسیه، من فقط یک مشکل را به یاد می‌آورم، در مسابقه دوم در بخش توزیع بلیت در بخشی ازورزشگاه هرج و مرج وجود داشت. بقیه موارد خوب است! تمام طرفداران و روزنامه نگاران مهمان مشاهده می‌کنند که همه چیز در بالاترین سطح سازماندهی شده است؛ و همه چیز کار می‌کند هیچ کس با در حمل و نقل مشکلی ندارد در برزیل اینطور نبود؛ و این در حالی است فاصله زیادی بین شهرهایتان دارید.

بلاتر با ارزیابی میزان موفقیت روسیه در برگزاری جام گفت: پس از گذشت ۱۰ روز به این کشور از ۱۰ نمره ۸.۵ می‌دهد.
سپ گفت: " من نمی‌توانم ۱۰ از ۱۰ بدهم، زیرا این بدان معنی است که هیچ جای رشد وجود ندارد. اما برای من، کسی بسیاری از مسابقات قهرمانی جهان را دیده بود، حتی می‌توانم نمره ۹ را به شما بدهم. "

جام جهانی ۲۰۱۸ در حال حاضر در ۱۲ استادیوم در ۱۱ شهرروسیه برگزار می‌شود. این مسابقات روز ۱۵ ژوئیه در مسکو به پایان خواهد رسید.

نظر شما