شناسهٔ خبر: 26324911 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار کارگر در دیدار با خانواده شهید معصومی نژاد:

تربیت فرزندان شهدا مهمترین مسئولیت همسران شهدا است

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: تربیت فرزندان و یادگاران شهدای والامقام مهمترین رسالت و مسئولیت برای همسران شهدا است که باید تلاش کنند فرزندانی شبیه به پدرانشان را پرورش دهند.

صاحب‌خبر -

تربیت فرزندان شهدا مهم ترین مسئولیت همسران شهداء استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سفر یک روزه خود به استان مرکزی در دیدار با خانواده شهید مدافع وطن «علی اکبر معصومی نژاد» با اشاره به نقش مهم و موثر زنان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اظهار داشت: زنان در دوران دفاع مقدس، انقلاب و در عصر امروز همواره ثابت کردند که نقش موثر و غیرقابل انکاری دارند.

وی افزود: نمونه ای از این زنان، همسر این شهید بزرگوار است که با صبر، ایثار و استقامت ادامه دهنده راه همسر شهید خود است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: ما نباید این خیال را داشته باشیم که شهدا از بین ما رفته اند بلکه اینها زنده بوده و در میان جمع خانواده و عزیزان خود هستند و همیشه از آنان محافظت می کند.

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر شهادت را زیباترین نوع مرگ دانست و گفت: مرگ های متفاوتی داریم و هر کس به نحوی این دنیا را ترک می کند که بالاترین نوع مرگ شهادت و کشته شدن در راه حضرت حق است.

مصطفی مشایخی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی نیز در این دیدار با اشاره به شخصیت همسر و پدر شهید معصومی نژاد گفت: در روز وداع با پیکر این شهید والامقام که در اداره کل حفظ آثار استان مرکزی انجام شد همسر این شهید والامقام با صلابت و اقتداری مثال زدنی با پیکر همسر خود وداع کرد.

وی ادامه داد: پدر این شهید نیز با آرامش ویژه ای تمام افراد خانواده را آرام می کرد و استوار، پذیرای شهادت فرزندش بود.

همسر شهید معصومی نژاد نیز در این دیدار با اشاره به ویژگی های اخلاقی همسر خود گفت: خوش اخلاقی و مهربانی و خوش رویی از جمله ویژگی های بارز علی اکبر بود.

گفتنی است، شهید معصومی نژاد تکاور اراکی مامور به هنگ مرزبانی میرجاوه، دوشنبه بیست و یکم خردادماه در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر جان خود را نثار کرد.

در پایان این دیدار سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر با اهدای لوح از همسر این شهید تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما