شناسهٔ خبر: 26323708 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیرجند| ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی نتیجه کمال، رشد و عقلانیت است

R41348/P1357/S6,56/CT11

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی نتیجه کمال، رشد و عقلانیت است گفت: برنامه‌ریزی درست در ۲۲ بهمن امسال و نتیجه شفاف باعث شودکه ما را از خواب غفلت وبی تفاوتی بازگرداند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در شورای سیاست گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی اظهار داشت: ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مرکب از نخبگان کار آزمود، قوای ثلاثه ائمه جمعه، افراد حقیقی و حقوقی  بوده که 8 ماه فرصت دارند به  شکل مهندسی کار را  تبیین کنند اما  سوال اینجاست که با همه این حرف‌ها و تلاش‌ها چه نتیجه‌ای می‌خواهیم بگیریم؟

وی افزود: هر کاری در نتیجه خلاصه می‌شود و 40 سالگی انقلاب اسلامی علامت کمال، رشد و نتیجه عقلانی است که باید در مرحله نخست به خود و سپس به دیگران منتقل کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: مهم که بتوانیم این را به بار بنشانیم که در این تجربه 40 ساله چه نتیجه‌ای گرفته‌ایم و آرمان‌های انقلاب، شعارهای مردم انقلابی، اندیشه توده مردم ستم کشیده که داشتند زیر بار ظلم  آه می‌کشدند را هنوز در ذهن داریم و متن قانون اساسی و شیوه روش بنیانگذار اسلامی را در خاطر داریم.

عبادی افزود: دو ستون از برهان به طول چهل سال داریم که این دو ستون یکی مثبت و دیگری منفی است اما از هر دو یک نتیجه می‌گیریم و اگر با ادعای مسلمانی به انقلاب پایبند بمانیم و عدل را عملی کرده و با شعار علم همه کارهای ما دانش بنیان باشد و همراه با ایثار دور از نفسانیات باشد برای کوتاه کردن دست ستمگر پیاده شود این انقلاب اسلام آرمان دنیا را بهشت می‌کند.

امام جمعه بیرجند افزود: ساختمانی که می‌خواهد سر پا شود مهندسی علمی نیاز دارد و وقتی یک پزشک ماهر یک نسخه می‌نویسد ممکن است در داروخانه اشتباهاتی صورت گیرد و در اینجا شفا پیدا نکردن بیمار مربوط به پزشک نیست و حال بعد چهل سال عقل خود را باید تنظیم کنیم چون مشکل از خود ما است و اگر درست عمل نکنیم ضرر کرده‌ام.

وی بیان کرد: اگر به این نسخه انقلاب درست عمل کنیم بالا دست هستیم و اگر پایین دست قرار گرفتیم در کار فکر خود تجدید نظر کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: بیاییم انقلاب را با ایثار، عدل، محبت، علم و همکاری پیاده کنیم و این ستاد توانمند با این استعداد که دارد 8 ماه فرصت دارد تا بهتر بتواند در 22 بهمن امسال نتیجه روشن شفافی را در اختیار مردم قرار دهد که همه ما را از این خواب غفلت بی تفاوتی بازگرداند و به شعار انقلاب که کیاست یک مسلمان است برگرداند و اگر بعد از 40 سال این نتیجه رابتوانیم بگیریم سرنوشت کشور و جهان تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

نظر شما