شناسهٔ خبر: 26322993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رییس ستاد بزرگداشت شهدای ۷ تیر در خوزستان:

داعیه دفاع از حقوق بشر ابزار آمریکا برای استعمار جهان است

حجت الاسلام سپهر با اشاره به سوءاستفاده آمریکا از مقوله حقوق بشر، گفت: آمریکا با استفاده از حقوق بشر به استعمار جهان می پردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام لطف الله سپهر، رئیس ستاد بزرگداشت شهدای 7 تیر در خوزستان، ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 7 تیر خاطرنشان کرد: ملت شهادت پذیر، اسارت ندارد و آقایی و آزادگی ملت ایران به برکت شهادت ها و ایثارگری ها، صبر و متانت و بصیرت ملت ایران و حضور در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی است.

رییس ستاد بزرگداشت شهدای 7 تیر در خوزستان عنوان داشت: رهبری از سال گذشته رفتارها و خیانت ها، سوءاستفاده ابزاری از حقوق بشر از سوی آمریکا علیه ملت ایران، نظام اسلامی، جهان اسلام و همه جهان را بیان کرد البته خروج اخیر آمریکا از سازمان حقوق بشر بهترین گواه بر عدم رعایت حقوق انسان ها از سوی چنین کشوری است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه حادثه 7 تیر از سوی سازمان نفاق و لیبرالیسم در کشور به وقوع پیوست و در آن نخبگان سیاسی و علمی کشور به شهادت رسیدند، گفت: اگر وجود انقلاب اسلامی در اعماق اعتقادات و باورهای دینی ملت نبود چه بسا ساقط شده بود اما دینی و الهی بودن وجود نفس مبارک امام سبب حفظ انقلاب اسلامی شد.

این مقام مسؤول بیان داشت: سازمان نفاق وجهه و مشروعیت خود را در غرب به دست آورده و با امکانات در اختیار گرفته، خواهان براندازی نظام اسلامی است حمایت از چنین گروه تروریستی نوع حقوق بشر آمریکایی قلمداد می شود.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه بمباران شیمیایی سردشت، فاجعه 7 تیر، حمله به هواپیمای مسافربری و ترور رهبری و چندین عالم بزرگوار در هفته دوم تیرماه رخ داد، افزود: بمباران و شهادت هزاران نفر به وسیله بمب های اهدایی آمریکا به رژیم بعث نمونه دیگری از حقوق بشر آمریکایی است.

وی با بیان اینکه شهیدان دانش، چراغ زاده و شرافت سه نماینده خوزستانی در حادثه 7 تیر هستند، افزود: افشای حقوق بشر آمریکا تکلیفی بر ما است و باید بیان کنیم که آمریکا با استفاده از حقوق بشر به استعمار جهان می پردازد.

رییس ستاد بزرگداشت شهدای 7 تیر در خوزستان تصریح کرد: مصاحبه با نماینده ولی فقیه در خوزستان، علما، رجال سیاسی و نظامی، خانواده شهدای خوزستانی حادثه 7 تیر، انعکاس مصاحبه و تصاویر شهدای بزرگوار در دستور کار صدا و سیمای استان طی یک هفته نامگذاری شده به حقوق بشر قرار گیرد.

این مقام مسؤول برگزاری کنگره شعری و مسابقه کتابخوانی با موضوع حقوق بشر آمریکایی را قابل تأمل بیان کرد و گفت: باید از همه توان فرهنگی در زمینه تبیین حقوق بشر آمریکایی استفاده کنیم تا مردم از سوءاستفاده و خیانت های آمریکا به ملت ایران در زمینه حقوق بشر اطلاع پیدا کنند./9456/پ203/ب1

نظر شما