شناسهٔ خبر: 26321692 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر| دشمن امید مردم را هدف قرار داده است

R41363/P1486/S6,53/CT11

استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن در سایه جنگ اقتصادی برای ناامید کردن مردم برنامه‌ریزی کرده است گفت: دشمن امید ملت ایران را هدف قرار داده است که باید فرهنگ امیدآفرینی در جامعه توسعه و گسترش یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از زمان پیروزی همواره ترفندهای خود را اجراء کرده‌اند که اوج آن جنگ تحمیلی 8 ساله بود که ملت ایران با دست خالی در برابر دشمنان تا دندان مسلح  با اتحاد و همگرایی پیروز شد.

وی، با بیان اینکه دستاوردها و کارهای بزرگی در 40 سال گذشته با وجود موانع و دسیسه‌ها محقق شده است تصریح کرد: امروز اگر در دنیا کانون مقاومتی در مقابل استکبار وجود دارد از ملت ایران الگو می‌گیرند که نشعت گرفته از توکل امام راحل بخدا و بهره‌گیری از توان  و اتحاد مردم  است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن امید مردم را هدف قرار داده است تاکید کرد: دشمن که در جنگ‌های سخت و دسیسه‌های گوناگون موفق نبوده در این شرایط امید ملت ایران را هدف قرار داده است که باید فرهنگ امیدآفرینی در جامعه توسعه و گسترش یابد.

گراوند با بیان اینکه دشمن روی چهلمین سال پیروزی انقلاب برنامه ریزی کرده است افزود: ما باید دشمن را مایوس و حول محور امنیت ملی اتحاد و وحدت داشته باشیم و در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر نیاز به امیدآفرینی در جامعه است.

وی با تاکید بر این نکته که دشمن یک لحظه دشمنی خود را از دست نمی‌دهد گفت:در این شرایط نباید یک لحظه در حفظ انقلاب غفلت  شود.

 استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تشکیل ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به ریاست نماینده ولی فقیه در استان دال بر اهمیت آن است تاکید کرد: تشکیل کمیته‌های مختلف چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و ابلاغ وظایف امری مهم و ضروری است.

انتهای پیام/م

نظر شما