شناسهٔ خبر: 26321684 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

علوی در جمع خبرنگاران:

اگر منافع ایران تامین نشود، به جایگاه قبلی خود در مسئله هسته‌ای برمی گردیم

وزیر اطلاعات گفت: اگر منافع ایران تامین نشود، به جایگاه قبلی خود در مسئله هسته‌ای یا فراتر از آن برمی گردیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود علوی وزیر اطلاعات در بازدید از تأسیسات هسته‌ای نطنز (شهید احمدی‌روشن) گفت: خیلی خوشحالم از دیداری که انجام دادم و می‌توانم وضعیت را با دیدار قبلی مقایسه کنم و حاصل زحمات، مجاهد‌ت‌های کارکنان فرهیخته این مجموعه را مستقیم مشاهده کنم؛ زحمات کاملا محسوس است.

وی ادامه داد: در قالب تحقیق و توسعه کار‌های ارزشمندی صورت گرفته و آمادگی‌های بسیار خوبی داریم، با توجه به این آمادگی‌ها و فرمان مقام معظم رهبری در زمینه فعال شدن ۱۹۰ هزار سو یک امر دست یافتنی است و این فرزندان ایران اسلامی این فرمان را با توانمندی‌های خود انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: دشمن عملا از عهدشکنی خود پشیمان خواهد شد و حتی اگر به فرض به نیت به زانو درآوردن ملت ایران کار‌هایی بکند، اما مردم زانو نخواهند زد و تا الان هم نتوانسته این کار را بکند؛ این آرزویی است که به گور خواهد برد.

وزیر اطلاعات بیان کرد: با حفظ تعهد نسبت به برجام و تا زمانی که دیگر اعضا کارشکنی نکنند و به تعهدات خود عمل کنند کارمان را انجام خواهیم داد و اگر عهدشکنی کنند و منافع جمهوری اسامی ایران تأمین نشود و منافع ما در خروج از برجام باشد باید بدانند که برجام در ایران به مو بند است و ما نه تنها به زودی می‌توانیم به جایگاه قبلی در بحث هسته‌ای برسیم بلکه فراتر هم می‌توانیم برویم.

علوی خاطر نشان کرد: به همت همین مجتمع شهید احمدی روشن. تبریک و خسته نباشید می‌گویم به مقام معظم رهبری و مسئولین و مقامات نظام به خاطر این فرزندان نخبه که با مجاهدت خود کشور را به بالندگی می‌رسانند.

نظر شما