شناسهٔ خبر: 26321642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

باقری خلیلی در گفتگو با دانشجو:

آزمون سراسری ۹۷ در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران گفت: آزمون سراسری سال ۱۳٩۷ سازمان سنجش در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه در ۱۷ شهر استان مازندران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی اکبر باقری خلیلی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: آزمون سراسری در سطح استان برای ۴۴۸۵۲ نفر داوطلب و در دانشگاه مازندران برای ۲۲۹۲ نفر از داوطلبان در روز‌های پنج شنبه ، هفتم و جمعه، هشتم تیرماه برنامه ریزی شده  است.

وی گفت: آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی رشته‌های ریاضی و علوم انسانی در صبح روز پنج شنبه، گروه هنر در عصر پنجشنبه، گروه علوم تجربی در صبح جمعه و گروه زبان‌های خارجی در عصر جمعه برگزار خواهد شد.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران با اشاره به انجام برنامه ریزی‌های لازم جهت برگزاری مطلوب این آزمون‌ها مطرح کرد: تمهیدات لازم با همکاری مدیران شهری و دانشگاهی اندیشیده شده است تا آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ به نحو مطلوبی در دانشگاه مازندران برگزار شود.

باقری در ادامه به داوطلبان توصیه کرد: با توجه به اینکه درب‌های ورودی اصلی از ساعت ۱۰ /۷ صبح و بعد از ظهر از ساعت: ۴۲ / ۱۴ بسته می‌شود، داوطلبان عزیز به نحوی برنامه ریزی کنند تا بتوانند با آرامش خاطر در جلسات آزمون شرکت کنند. 

نظر شما