شناسهٔ خبر: 26319537 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

گزارش تمرین استقلال

شفر به بازیکنان جدید خوشامد گفت - استقلال و غایبان زیادش در لیگ برتر

نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال برای حضور در هجدهمین دوره لیگ برتر با غیبت شماری از بازیکنان این تیم برگزار شد.

صاحب‌خبر -
تسنیم: اولین تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای حضور در هجدهمین دوره لیگ برتر از ساعت 11:30 امروز (دوشنبه) در زمین مجموعه نوبنیاد برگزار شد.
* جابر انصاری، سرور جپاروف، علی قربانی، بهنام برزای، وریا غفوری، سیدمجید حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سید حسین حسینی، فرشید باقری و مامه تیام غایبان تمرین امروز بودند.
* ابراهیمی، منتظری، چشمی و حسینی در اردوی تیم ملی در جام جهانی روسیه حضور دارند، قرارداد تیام، جپاروف، باقری و وریا غفوری هم تمدید نشده است و آنها خواستار تسویه حساب سال گذشته شده‌اند. برزای، قربانی و انصاری هم گفته می‌شود در لیست خروج قرار دارند، هر چند که انصاری یک فصل دیگر قرارداد دارد و به مسئولان استقلال گفته که فردا در تمرینات شرکت خواهد کرد. حسین حسینی هم به دلایل نامعلوم در تمرین حضور نداشت.
* پیش از آغاز تمرین، وینفرد شفر جلسه‌ کوتاهی با بازیکنان برگزار کرد. او به بازیکنان جدید حضورشان را در استقلال خوش‌آمد گفت و برای‌شان آرزوی موفقیت کرد.
* از بازیکنان جدید، میثم تیموری، روح‌الله باقری، امید سام‌کن و چند بازیکن جوان که به استقلال پیوسته‌اند، در تمرین حضور داشتند، اما خبری از فرشاد محمدی‌مهر، اللهیار صیادمنش و محمد دانشگر نبود. از بازیکنان سال گذشته نیز می‌توان به مهدی رحمتی، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی، آرمین سهرابیان، مهدی قائدی و میلاد زکی‌پور اشاره کرد که در تمرین شرکت کرده بودند.
* بیژن طاهری، اشکان نامداری و میگوئیل از دستیاران شفر در تمرین بودند، اما سانیاک و ساشا، پسر شفر در تمرین دیده نشدند.
* بازیکنان ابتدا چند دقیقه نرم دوی کرده و سپس در یک نیمه به بازی فوتبال پرداختند.
* وینفرد شفر دقایقی با خسرو حیدری درباره وضعیت تیم ملی فوتبال در روسیه صحبت کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما