شناسهٔ خبر: 26318832 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با برپایی درمانگاه تخصصی؛

خدمات رایگان تخصصی پزشکی و دندانپزشکی در شهرستان عسلویه ارائه شد

بوشهر - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه از ارائه خدمات رایگان تخصصی پزشکی و دندانپزشکی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

جاسم زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی درمانگاه تخصصی در شهرستان عسلویه اظهار داشت: توسعه بخش سلامت در شهرستان عسلویه را با جدیت دنبال می‌کنیم و درمانگاه تخصصی پزشکی و دندانپزشکی در همین راستا ایجاد شد.

وی با اشاره به حضور متخصصین، دندان‌پزشکان، کادر مشاوره‌ای تغذیه، سلامت روان، کادر درمانی پرستاری و مامایی در این درمانگاه ادامه داد: درمانگاه تخصصی برای ارائه خدمات رایگان به شهروندان در روستای بستانو از توابع بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه دائر شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه اضافه کرد: در طول دو روز برپایی این درمانگاه تخصصی به ۶۹۴ نفر خدمت رایگان و همچنین خدمات دارویی رایگان ارایه شد.

وی بیان کرد: در این درمانگاه تخصصی ۳۹۵ نفر خدمات دندانپزشکی، ۱۱۶ نفر خدمات تخصصی، ۴۵ نفر مشاوره تغذیه، ۵۱ نفر مشاوره روان، ۷۳ نفر خدمات مامایی و ۱۴ نفر خدمات پرستاری دریافت کردند.

زارعی با اشاره به ارائه خدمات رایگان تخصصی پزشکی، برپایی بیمارستان صحرایی با مدتی طولانی‌تر و در سطح بالاتر، افزود: خدمات تخصصی پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری، خدمات دارویی و خدمات نوین سلامت مشاوره تغذیه و سلامت روان در این درمانگاه ارائه شد.

نظر شما