شناسهٔ خبر: 26318792 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پایان عملیات سانحه هواپیمای تهران-یاسوج

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پایان عملیات مرحله نخست تجسس و شناساسی اجساد جانباختان سانحه هوایی تهران -یاسوج را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، عزیز فیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز (۴ تیر) در نشست ستاد مدیریت بحران این استان، اظهار داشت: بعد از گذشت ۱۲۷ روز از این حادثه تلخ و درناک در این مدت ۴۷۰ بافت انسانی توسط تیم های تجسس پیدا، به پایین انتقال و در پزشک قانونی آزمایشات بالینی روی آنها انجام گرفت و پس از شناسایی تحویل خانواده ها شدند.

 

وی یادآور شد: با تلاش جهادی ۳۴۶ تیم از کشور و استان و حضور یک هزار و ۲۶۰ نفر از نیروی های تخصصی و ۲۵۸ نفر نیروی محلی با ۱۶۸ دستگاه خودرو و چهار فروند بالگرد، اجساد ۶۶ نفر حادثه پبدا که ۶۱ نفر تحویل خانواده ها شده و اجساد پنج نفر دیگر هم در این هفته تحویل خانواده های عزیز آنها خواهد شد.

 

فیلی با بیان اینکه این حادثه به لحاظ شرایط سخت آب و هوایی و منطقه ای کم نظیر بود، تصریح کرد: در این حادثه آتش سوزی رخ نداد و اجساد دچار سوختگی نشدند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون در مجموع ۵۱ هزار کیلوگرم از هواپیما به پایین انتقال داده شده، گفت: البسه و یا آثاری از این حادثه اگر در آینده پبدا شود در همان محل دفن و یادمانی هم در محل سقوط هواپیما احداث می شود.

نظر شما