شناسهٔ خبر: 26318712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صدور هزار و ۴۰۸ پروانه ساخت مسکن برای واحد‌های زلزله زده کرمانشاه

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی گفت:: هزار و ۴۰۸ پروانه ساخت مسکن برای واحد‌های آسیب دیده ناشی از زلزله 7.3 ریشتری ۲۱ آبان در سرپل ذهاب صادر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رضا موسوی نیا مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی گفت : ‌تاکنون یک هزار و 84 نقشه تکمیلی توسط نظام مهندسی برای ساخت واحدهای مسکونی جدید به شهرداری سرپل ذهاب تحویل داده شد.

وی گفت : استان خراسان رضوی همراه با استان های مازندران و اصفهان به عنوان معین بازسازی شهرستان انتخاب شدند تا کار ساخت و سازها در مناطق زلزله زده با سرعت بیشتری انجام شود.

موسوی نیا افزود: با همت و تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی به عنوان معین بازسازی سرپل ذهاب، تاکنون عملیات آواربرداری 494 واحد مسکونی که در جریان زلزله هفت و سه دهم ریشتری 21 آبان پارسال تخریب شده بود ، پایان یافته است.

وی افزود: در شهر سرپل ذهاب ، یکهزار و 472 واحد مسکونی در مرحله پی کنی، 494 واحد مسکونی در مرحله فونداسیون ، 201 واحد در مرحله اسکلت بندی و 49 واحد نیز در مرحله اجرای سقف است.

موسوی نیا ، از معرفی 2 هزار و 182 فقره پرونده برای دریافت تسهیلات مورد نیاز بازسازی به بانک های عامل خبرداد و افزود: از این تعداد، مالکان یکهزار و 410 واحد مسکونی موفق به عقد قرار داد با بانک شدند تا نسبت به آغاز عملیات تعمیر و بازسازی واحدهای خود اقدام کنند.

وی همچنین از تشکیل پرونده برای 2 هزار و 199 تن از مالکان واحدهای احداثی برای دریافت تسهیلات مورد نیاز از بانک های عامل شهرستان سرپل ذهاب خبرداد.

انتهای پیام/د

 

ساخت مسکن برای واحدهای آسیب دیده زلزله کرمانشاه

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما