شناسهٔ خبر: 26318606 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

تضعیف روحیه رونالدو یا تقویت حس انتقامش؟

از صبح امروز ویدئوهایی منتشر شد از هواداران همیشه پرشور ایرانی که این بار شور و هیجان خود را نه در استادیوم و فضای هیجانی شهرهای روسیه که جلوی هتل محل اقامت تیم ملی پرتغال و زیر پنجره اتاقی که ستاره این تیم مشغول استراحت بوده بروز داده اند. ویدئویی که نشان می دهد کریس رونالدو پنجره را باز می کند و به این افراد اشاره می کند که وقت استراحتش است و باید بخوابد یا ویدئویی از هوادارای که با ذوق و شوق می گوید امشب نمی گذاریم بخوابند تا فردا نای راه رفتن نداشته باشند!

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

غیراخلاقی تنها توصیفی است که می توان برای اقدام هموطنانمان به کار برد.

به گزارش خبرآنلاین؛ از صبح امروز ویدئوهایی منتشر شد از هواداران همیشه پرشور ایرانی که این بار شور و هیجان خود را نه در استادیوم و فضای هیجانی شهرهای روسیه که جلوی هتل محل اقامت تیم ملی پرتغال و زیر پنجره اتاقی که ستاره این تیم مشغول استراحت بوده بروز داده اند. ویدئویی که نشان می دهد کریس رونالدو پنجره را باز می کند و به این افراد اشاره می کند که وقت استراحتش است و باید بخوابد یا ویدئویی از هوادارای که با ذوق و شوق می گوید امشب نمی گذاریم بخوابند تا فردا نای راه رفتن نداشته باشند!

حالا این که هدف اصلی این هواداران آشفته کردن خواب رونالدو بوده و اینکه اجازه ندهند او استراحت کند را همه می دانیم. اما آیا رونالدو بازیکنی است که این اتفاق روی او تاثیر منفی بگذارد و روز بعد عملکرد ضعیفی داشته باشد یا بدتر انگیزه انتقام را در او تقویت می کند و این بازیکن را جری می کند که بهترین عملکرد را در این دیدار خاص داشته باشد. مسابقه ای که هر دو طرف آن به پیروزی نیاز دارند و البته که پرتغالی ها برای این موضوع امکانات بیشتری دارند.

حضور هواداران یک تیم مقابل هتل تیم رقیب البته چندان بی سابقه نیست. خبرنگاران ایرانی حاضر در روسیه می گویند در همین جام جهانی بازی اول تیم ملی در سن‌پطرزبورگ هتل تیم ملی ایران داخل شهر بود و تقریبا همین موضوع که شب گذشته برای تیم ملی پرتغال رخ داد برای بازیکنان تیم ملی ایران هم اتفاق افتاد. در سارانسک اما هتل تیم ملی ایران برخلاف تیم ملی پرتغال خارج از شهر قرار دارد و برای همین از این اتفاق مصون هستند.

تجمع جلوی محل اقامت تیم های مختلف در مسابقات باشگاهی سابقه بیشتری دارد. کمتر از دو ماه پیش شب پیش از دیدار رئال مادرید و پاریسن‌ژرمن در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا جلوی هتل محل اقامت این تیم ها بلبشویی برپا بود. یا تصاویری از تجمع هواداران ناپولی و لیورپول جلوی هتل تیم های رقیب در فضای مجازی وجود دارد.

نظر شما