شناسهٔ خبر: 26318569 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان:

رئیس‌جمهور هم باید تفریح کند!

میرلوحی گفت: رئیس‌جمهور مانند همه مردم باید تفریح و استراحت کند و توچال‌رفتن خیلی گناه کبیره نیست که بخواهیم به آن بپردازیم!

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، سیدمحمود میرلوحی، رئیس کمیته اقتصادی شورای اسلامی شهر تهران، در گفت‌وگو با «فرهیختگان» تصریح کرد: «ممکن است آقای روحانی جلساتی در روز تعطیل داشتند و در روز جمعه کار کرده و در روز غیرتعطیل استراحت کرده است. رئیس‌جمهور مانند همه مردم باید تفریح و استراحت کند و توچال‌رفتن خیلی گناه کبیره نیست که بخواهیم به آن بپردازیم!»

این عضو شورای شهر تهران، با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی افزود: «احساس می‌شود در این شرایط باید تلاش بیشتری شود. با اینکه من در این مدت پنج سال حامی دولت بودم، ولی از بعد انتخابات جزء کسانی بودم که پیشنهاد کردم تغییری در تیم اقتصادی دولت صورت گیرد و درست است کارهایی که ترامپ روان‌پریش و عربستان انجام می‌دهند، گسترده و فشرده است اما این سو هم ظرفیت‌های داخلی کشور بسیار افزایش یافته است. یک زمانی ما 6 میلیارد دلار نفت می‌فروختیم،  زندگی کردیم و در مقابل فشارهای جنگ، ایستادگی کردیم و زندگی داشتیم. امروز کشور ما در آن شرایط نیست و در همین شرایط بالای یکصد میلیارد دلار درآمد ارزی از فروش نفت و صادرات غیرنفتی دارد و تراز تجاری ما مثبت است.»

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، انتقادات نسبت به عملکرد دولت را ناشی از اقدامات رقبای دولت دانست و تاکید کرد: «باید کمک شود تا التهابات کاهش یابد. اگر قرار باشد این التهابات ادامه داشته باشد آقای رئیس‌جمهور به تله‌کابین نروند و همواره در دفتر ریاست‌جمهوری بنشینند این التهابات کنترل می‌شود؟! تا جایی که من اطلاع دارم با حضور خود آقای رئیس‌جمهور هم این التهابات وجود دارد. متاسفانه داستان این است که همه افکار عمومی را دامن می‌زنیم و فرصت‌طلبان و سوداگران و قاچاقچیان از این امر استفاده می‌کنند. به نظر من باید همه متحد شویم و علیه سوداگران اقدام کنیم. از دیروز در شبکه‌های اجتماعی مدام عنوان می‌شود که ارز 10هزار تومان می‌شود. برای چه این را بیان می‌کنند؟! به نظرم باید افکار عمومی و جامعه ما تصمیم بگیرد که در این التهاب بازار همکاری با این جریان نداشته باشد.»

نظر شما