شناسهٔ خبر: 26318201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۲۰۰ فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد لرستان پرداخت شد

R41450/P41362/S6,72/CT11

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان با بیان اینکه ۱۲ هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف از خدمات تحصیلی کمیته امداد بهره‌مند ‌می‌شوند گفت: ۱۲۰۰ فقره تسهیلات به ارزش ۱۶ میلیارد تومان در اختیار مددجویان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد جاسم محمدی فارسانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات حمایت تحصیلی به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان اظهار داشت: حمایت از تحصیل دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد از سرفصل‌های توانمندسازی این نهاد است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر 12 هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف از خدمات تحصیلی این نهاد بهره‌مند ‌می‌شوند افزود: در سال تحصیلی 96 بالغ‌بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان از اعتبارات دولتی این نهاد و74 میلیون تومان از درآمد صدقات به دانش‌آموزان تحت حمایت درزمینهٔ تحصیلی پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان به نقش خیران حقیقی و حقوقی در حمایت از تحصیل دانش‌آموزان ساکن در مناطق محروم اشاره و عنوان کرد: هزینه تهیه کتب درسی، پوشاک و لوازم‌التحریر از طریق درآمدهای صدقات و کمک‌های مستقیم اشخاص حقیقی و حقوقی تأمین می‌شود.

وی بیان کرد: جشن عاطفه‌ها با مشارکت آموزش‌وپرورش در راستای حمایت از همه دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود که در سال گذشته به همت این نهاد و همکاری صمیمانه آموزش‌وپرورش یک میلیارد و 900 میلیون تومان هدایای مردمی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری و توسط مدیران مدارس بین افراد نیازمند توزیع شد.

محمدی فارسانی تصریح کرد: بانک ملت در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت همکاری لازم را دارد به‌طوری‌که از سال 93 تا پایان سال 96 بالغ‌بر هزار و 200 فقره تسهیلات به ارزش 16 میلیارد تومان در اختیار افراد واجد شرایط اشتغال قرار داده است.

وی به تعهدات سال 96 بانک ملت در قالب تبصره 16 اشاره کرد و گفت: از مجموع هفت میلیارد تومان اعتبارات تخصیصی، چهار میلیارد و200 میلیون تومان تحقق‌یافته است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان به اشاره به اهدا 20 هزار جفت کفش تولید شرکت‌های داخلی توسط بانک ملت به دانش‌آموزان ساکن در مناطق محروم استان اظهار داشت: از مجموع 12 هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد شش هزار نفر در 70 دهستان محروم ساکن هستند.

انتهای پیام/ ز

نظر شما