شناسهٔ خبر: 26318079 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آب بها را غیرحضوری پرداخت کنید

کرمانشاه - ایرنا - معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه، از مردم خواست آب بهای خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری پرداخت کنند.

صاحب‌خبر -

عبدالرضا مروج روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزایش درآمد شرکت، کاهش اتلاف وقت و هزینه های مشترکان را از جمله مزایای پرداخت غیرحضوری قبوض آب بیان کرد.
او افزود: مشترکان می توانند قبوض آب مصرفی خود را به صورت غیرحضوری از طرق مختلف نظیر؛ اینترنت، اینترانت (شبکه داخلی شرکت آبفای استان)، تلفن بانک، پیامک و دستگاه عابر بانک (ATM) پرداخت کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به سیاست های تعیین شده از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در خصوص پرداخت های غیرحضوری قبوض آب، حدود 90 درصد از مشترکان آب شهرهای استان کرمانشاه قبوض آب مصرفی خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می نمایند.
وی تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده تا پایان سال میزان پرداخت غیرحضوری مشترکان در سطح استان به نزدیک به صددرصد افزایش خواهد یافت.
او همچنین از شهروندان خواست نسبت به پرداخت به موقع آب بهاء مصرفی خود که در زمان مشخص تعیین شده اقدام نمایند.
مروج همچنین، صرفه جویی در مصرف آب و پرداخت آب بهاء خدمات شرکت را موجب توزیع عادلانه و تداوم خدمات به مردم عنوان کرد و گفت: انتظار داریم مردم نیز ما را در این زمینه کمک نمایند تا مشکلی در ارائه خدمات به آنان ایجاد نشود.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت 369 هزار مشترک آب دارد که از این تعداد 220 هزار مشترک مربوط به شهر کرمانشاه است.
3033/8066

نظر شما